Hvis du titter innom her så..........

Hva gjør folk i kveld?
Leter etter fly som har styrta vel? Og spiser m&ms med peanutbutter!
Er vel 8 år siden han budde heime, så burde jo fått med seg at eg lika å få hjelp :eek: Men han hadde jo tross alt vært på jobb :D:p

:mad: :mad:
Ja hallo kjerring!! Her har du kost deg hjemme hele dagen, hatt friii til å gjøre hva du vil, og så kan du ikke engang rydde etter middagen???

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leter etter fly som har styrta vel? Og spiser m&ms med peanutbutter!

Ja hallo kjerring!! Her har du kost deg hjemme hele dagen, hatt friii til å gjøre hva du vil, og så kan du ikke engang rydde etter middagen???

Er det noe nytt eller blander du? :D

Nei, det var vel for mye å be om :) Stakkars mann har jo vært jobb hele dagen :D

Er det noe nytt eller blander du? :D

Nei, det var vel for mye å be om :) Stakkars mann har jo vært jobb hele dagen :D
Er en type som heter det ja :-) Kusina til sambo har vært i usa, og hadde med seg 1,5kg m&ms til meg.... :P

Syns du burde vaske kjøkkenet, steke en biff og gi blowjobs til dessert, det er tross alt det eneste du trenger å gjøre nå om dagen.. ;-)

Må si jeg er imponert over innstillingen din! Masse lykke til med å finne ny jobb!

Sent from my iPhone using BV Forum
Nytter liksom ikke å legge seg ned og synes synd på seg selv;) Når man jobber i staten har man også 6 mnd. oppsigelsestid. Så ila de mnd skal jeg da klare å finne noe nytt:)
Når en dør lukkes, åpnes en ny:)
Også må jeg ta ut både avspasering og all ferie jeg har til gode og da blir det 10 uker ekstra hjemme med verdens nydeligste gutt:)

Nytter liksom ikke å legge seg ned og synes synd på seg selv;) Når man jobber i staten har man også 6 mnd. oppsigelsestid. Så ila de mnd skal jeg da klare å finne noe nytt:)
Når en dør lukkes, åpnes en ny:)
Også må jeg ta ut både avspasering og all ferie jeg har til gode og da blir det 10 uker ekstra hjemme med verdens nydeligste gutt:)

Så deilig med ekstra tid med lille :) :)

Er en type som heter det ja :) Kusina til sambo har vært i usa, og hadde med seg 1,5kg m&ms til meg.... :p

Syns du burde vaske kjøkkenet, steke en biff og gi blowjobs til dessert, det er tross alt det eneste du trenger å gjøre nå om dagen.. ;-)

Namski :D

Ja, har såååååååå mye dødtid :D

Vi har enda ikke nett så en kjapp tur innom på dårlig mobilnett.
Frøkna er fortsatt syk, bedre form men hoster fælt og snørr! Fælt og høre på henne. :( håper det blir bedre snart, vi skal prøve å sove litt nå.
God natt alle.

Ja, synes du er flink :D
Jeg synes også det, så det er meg som fortjener ros. :p

Neida, men før begynte jeg også de gangene han ryddet. Men så fant jeg ut av at jeg rydder stort sett alt, alltid. Så de gangene han gjør det skal han få lov, helt alene! :)

Jeg synes også det, så det er meg som fortjener ros. :p

Neida, men før begynte jeg også de gangene han ryddet. Men så fant jeg ut av at jeg rydder stort sett alt, alltid. Så de gangene han gjør det skal han få lov, helt alene! :)

Fornuftig :)

Back
Topp