SKJULT GRUPPE SNART !

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Nå har vi rundet 2000 innlegg her inne på november, og vi trenger 3000 for å få skjult gruppe. Dette regner jeg med går ganske raskt nå når vi er blitt ganske mange her inne, og det helt sikkert kommer flere inn i løpet av få dager :)

Et av kriteriene for å få skjult gruppe er at vi må finne et navn til den gruppa, så jeg foreslår at alle som har ideer skriver dem i en kommentar her inne ! Så kan jeg ordne en avstemningstråd om et par dager, slik at vi kan stemme fram hvilket forslag vi bruker. Er dette noe dere syns er greit ? :)

LilleSpire 11-14 <3

Bilå

Fint forslag, men vil bare legge til at gruppa kommer til å være i bruk når spirene er babyer utenfor magen også, og derfor kan det kanskje være greit å droppe spire/mageboer etc fra navnet ;)

Novembermafiaen 2014 :laughing025

Dytter opp denne her ! Tenker å lage avstemning i morgen eller søndag da vi raskt nærmer oss 3000 innlegg og muligheten for skjult gruppe ! :) Kom med forslag om dere har noen ! :D

Flott med flere forslag! Blir spennende med avstemningstråd senere i helga ! :D Gleeeeder meg til skjult gruppe ;)

❤️Nov-14❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

November mamma 2014
November baby 2014
November 2014

Mange fine forslag :)

Back
Topp