Hva spiser du nå?

Er det noen som har noen spesielle "cravings"? Jeg har ikke merket noe til noen spesielle lyster overhodet, her går det i det samme maten som før graviditeten - bare litt mer. Sliter med å spise så magen ikke skriker fra kl. 07-12. Mye bedre om ettermiddagen da, holder litt lengre da :)
Hadde nettopp et snev. Eplekake og is! Døyvet nå da ;)
Ellers har jeg anticravings på cola. Er tidligere colaholiker.. Kan ikke spise eller drikke søtt. Bortsett fra eplekake, det gikk fint ;)
Blir så kvalm at jeg må legge meg.
Litt craving på olden kullsyrevann! Det MÅ jeg ha! Erstatning for cola :)
 
Har laget meg toast :) Så lenge siden jeg spist det, ble bare sååå fristet :)
 
Har spist knekkebrød med leverpostei! 2 storbokser snart spist på 4 dager :p craving?
 
To rundstk med nugatti! Spiste to rund stk for en time siden med gulost å paprika! Ikke rart jeg legger på meg!! Spiser jo oftere enn en ny født baby :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fruktsalat :) Ananas, kiwi, jordbær, druer og banan!
 
Maaaat :) Har Hart dilla på springvann jeg da. Genialt vettu! Meeen nå når formen er bra, så kommet lysta på godis og cola:rolleyes:
 
Var akkurat på vei til kjøkkenet for å finne en hjemmelaga skolebolle :) Mmmmm ;)
 
Cottage cheese!!! Med ananas, med eple, med kokos, med syltetøy eller det jeg finner i huset! Mange ganger daglig :-D og Sånne salte lakris halsdops, sluker pakken på vei hjem fra butikken:p
 
Har utrulig dårlig matlyst og mye magevondt for tiden, så drikker mest smoothie for å klare å få i meg litt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grønne epler! Guuud :p og wienerpølser av alle ting...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blå druer:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nettopp stuffa et eple.. Etterpå blir det ovnstekt laks med salat og poteter :)
 
Står nå et ostesmørbrød med SALAMI i ovnen og steker... :) Gleder meg, savner salami..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp