Hva spiser du nå?

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Genial tråd (etter min mening) for meg som spiser hele tiden ;)
Popcorn MED smør.
 
Bringebærdrops!!!
 
Knekkebrød med brunost etterfult av Twix :p det er min frokost ..hehe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skive med soft flora, skinke og ost. Iste til. Ikke så sær av meg i grunnen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Frokosten min i dag var vaniljeyoghurt med bananbiter og blåbær i ;) deilig endelig å kunne spise noe annet enn tørre skorper eller Ritzkjeks til frokost


Sent from my iPad using BV Forum
 
Knekkebrød med brunost! MÅ starte dagen med det, håper det forandrer seg snart-lei!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sjokolade! Fyfy


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ostesmørbrød og en halv tomat som lå igjen på benken.. hahaha :)
 
Oiii. Jeg bakte visst ei eplekake! Må sende mannen på butikken etter is.. I regnet.. :p
Kommer til å bli sååå kvalm.. Tåler jo ikke sukker etter jeg ble tjukk igjen! :eek:
 
Appelsin og eple med mager vaniljekesam. Nam! :)
 
Dobble Knekkebrød med nugatti i mellom :p sånn går det når man har søtsug å ingenting annet søtt i hus!! Ikke rart jeg legger på meg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er det noen som har noen spesielle "cravings"? Jeg har ikke merket noe til noen spesielle lyster overhodet, her går det i det samme maten som før graviditeten - bare litt mer. Sliter med å spise så magen ikke skriker fra kl. 07-12. Mye bedre om ettermiddagen da, holder litt lengre da :)
 
Er det noen som har noen spesielle "cravings"? Jeg har ikke merket noe til noen spesielle lyster overhodet, her går det i det samme maten som før graviditeten - bare litt mer. Sliter med å spise så magen ikke skriker fra kl. 07-12. Mye bedre om ettermiddagen da, holder litt lengre da :)


Ikke akkurat no spess..bare sulten heeele tiden!! Så her spiser jeg alt mulig... som f.eks kebab 3-4 dager på rad :p for så å gå over til leverpostei..hehe.. spiser vel egentlig alt som er spiselig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp