IKM UKE 13!

Tok en test i dag tidlig slik jeg pleier. (Øverst)
Så tok jeg en test Kl 19, selv om jeg sikkert drakk en liter med vann til maten i 17 tiden. (Midten)
Deretter tok jeg en test ca Kl 22 fordi jeg kom på at jeg fortsatt ikke hadde drukket siden middag. (Nederst)
CD 15 i dag. Veldig spent på den i morgen.
ImageUploadedByBV Forum1394489065.223240.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tok en test i dag tidlig slik jeg pleier. (Øverst)
Så tok jeg en test Kl 19, selv om jeg sikkert drakk en liter med vann til maten i 17 tiden. (Midten)
Deretter tok jeg en test ca Kl 22 fordi jeg kom på at jeg fortsatt ikke hadde drukket siden middag. (Nederst)
CD 15 i dag. Veldig spent på den i morgen.
Vis vedlegget 53368

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Dette ser jo veldig lovende ut:) spennende i morgen;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ehh.. Ømme pupper rett før el.. Flere som har det?

Jeg har har ikke hatt det mens jeg hadde kobberspiral, men har kjent det etter jeg tok den ut. Det lurte meg fullstendig forrige pp, jeg var sikker på at jeg var gravid. Kjenner de har blitt ømme igjen nå, og har el iløpet av de neste dagene, ifølge kalenderen :)

Min EL skal dukke opp i slutten av denne uka. Så vi har en jobb å gjøre de neste dagene:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Då var el testen negativ igjen, så då e eg 1 dpo i dag eller? :P sist gang vi ble gravide prøvde vi ikkje så veldig :P så har jo ikkje peiling på sånt :P

Sent from my iPad using BV Forum

Då var el testen negativ igjen, så då e eg 1 dpo i dag eller? :P sist gang vi ble gravide prøvde vi ikkje så veldig :P så har jo ikkje peiling på sånt :P

Sent from my iPad using BV Forum
Da hadde du el i går og er 1 dpo i dag! Hipp hurra! Dette blir spennende.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Min EL skal dukke opp i slutten av denne uka. Så vi har en jobb å gjøre de neste dagene:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvilken dag vil du at jeg skriver deg opp på?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Skulle egentlig ta en pause nå,men klarer ikke la vær siden jeg endelig fikk positiv el test i går på cd99! :)
Min ikm blir tirsdag 25/3:)

Niks. Får nesten aldri ømme pupper, ikke når jeg er gravid engang.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Første gang jeg har hatt det før el.. Pleier å få det når jeg får tr, men dette var tidlig.. :P Hadde ikke ømme pupper før jeg heller. Men med åra.. Haha.. Gammel, ass ;)

Jeg har har ikke hatt det mens jeg hadde kobberspiral, men har kjent det etter jeg tok den ut. Det lurte meg fullstendig forrige pp, jeg var sikker på at jeg var gravid. Kjenner de har blitt ømme igjen nå, og har el iløpet av de neste dagene, ifølge kalenderen :)

Godt å høre at vi er flere- Å få ømme pupper når tr melder sin ankomst er ikke uvanlig for min del, men dette var veldig tidlig.. :P ;) Er ikke alle kroppsdeler man trenger å kjenne til enhver tid ;)

Første gang jeg har hatt det før el.. Pleier å få det når jeg får tr, men dette var tidlig.. :P Hadde ikke ømme pupper før jeg heller. Men med åra.. Haha.. Gammel, ass ;)
Jeg blir 32 om en mnd...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Nå er vi 26 stk på lista allerede etter jeg har lagt til våre to nykommere.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Solid gjeng :D får håpe så mange som mulig får positive tester da :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

NÅ er el testen min positiv. Begge strekene kom opp samtidig og den roper i mot meg. Aksjer fredag, søndag og mandag. Blir selvfølgelig mer i dag. ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Så godt å endelig ha positiv:) jeg håper også på temphopp i morgen for å bekrefte at el er i dag;) måtte uke 13 bli tidenes befrukningsuke:D

Back
Topp