Middagstråd

Freya

Elsker forumet
Syns alltid det er et strev å finne middager i hverdagen, så kanskje vi kan inspirere hverandre litt? :)

Hva skal dere ha til middag i dag?
 
Det hørtes deilig ut!
Vi hadde kyllingvinger på fredag. Da pleier vi å kjøpe rå frosne kyllingvinger og steke godt i ovnen. Snadder!

I dag skal vi ha stekt torsk med poteter og gulrøtter. Og kanske bacon hvis jeg gidder... ;)
 
I dag ble det tandori kylling fra Toro med en grønn salat. Greit å ty til litt Toro innimellom også. ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Karbonade smørbrød m/speilegg ble det her i dag :) I morgen blir det skrei.
 
I dag hadde vi pannestekt laks med pesto og penne av fullkorn.
I morgen blir det kalkunmedaljonger med roedkaal, brokkoli og potetstappe :)
 
Idag blir det marinerte laksefileter, men eg veit ikkje heilt kva tilbehør eg skal ta…. Hjelp??
 
Idag blir det marinerte laksefileter, men eg veit ikkje heilt kva tilbehør eg skal ta…. Hjelp??

Standard: potet, rømme og agurksalat

Evt: ostesaus med urter, pasta og hvitløksbaguetter, evt med asparges

Nå fikk jeg lyst på laks jeg og!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Takk for tips Freyamor!! :D
 
Bare hyggelig. Inspirerte meg selv litt der, og da ble det faktisk pannestekt laks med urtesaus, brokkoli, tortellini med ost og spinat, og hvitløksbaguetter. Nam nam!

I morgen skal vi ha spaghetti med tomatsaus og kjøttdeig. :)
 
I dag hadde vi dårlig tid til middag, så ble ostesmørbrød på benken for oss i dag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her laget typen tacoform, og det var skikkelig snadder. :D Bare smører philadelphiaost i bunnen av en ildfast form, har tacokjøtt og litt rødløk over, stikker i nachos og strør over ost. Varmes i ovnen til osten har smeltet. :D Nomnom!
 
Her laget typen tacoform, og det var skikkelig snadder. :D Bare smører philadelphiaost i bunnen av en ildfast form, har tacokjøtt og litt rødløk over, stikker i nachos og strør over ost. Varmes i ovnen til osten har smeltet. :D Nomnom!

Åå, det hørtes godt ut!!
 
Åå, det hørtes godt ut!!

Er utrolig digg, også kjemperaskt å lage. :) Kan selvfølgelig serveres med salat til, selv om vi har en tendens til å droppe det. Noe jeg virkelig burde skjerpe meg på nå! :p
 
Back
Topp