Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De vil jo ikke snakke om intimlivet, men jeg tenker: Man får hver 4. natt, ingen spørsmål. Og om man da vil ha seg, må man altså være klar for det på den natta. Og om man da har mensen så utgår det ihvertfall en gang, i verste fall to ganger...Nei, huff! Mannen min er bare min!! Jeg skjønner ikke hvordan man klarer, hadde fått mannen min i sengen hver 4.natt liksom..![]()
De vil jo ikke snakke om intimlivet, men jeg tenker: Man får hver 4. natt, ingen spørsmål. Og om man da vil ha seg, må man altså være klar for det på den natta. Og om man da har mensen så utgår det ihvertfall en gang, i verste fall to ganger...
Og hva med ham? Har han lyst hele tia? Og hva skjer om han har lyst flere ganger med én enn med en annen. Ikke at de sikkert snakker om disse tinga, men det må jo ligge ganske tydelig i eteren der at ei veit det ble noe på henne, mens ei anna veit at det ikke blei det og hvorfor det og er han mer glad i henne enn i meg og la di da di da.
Fikk skikkelig vondt da jeg så forrige episode og han hadde laga smykker til alle konene (ikke skjønner jeg økonomien heller, de har hundre barn og 4 nye hus, og har råd til å kjøre lekre biler og lage nye smykker...), og hun ene ble så tydelig skuffa. Slike ting hadde jeg ikke holdt ut.
det har noe med tiden før DNA testerhvorfor ikke en kone, fire menn? det har jeg aldri hørt om.. hadde aldri ville delt mannen fysisk blææ.
og hadde aldri ville vært en av fire... nei, da måtte jeg hatt en akstra mann![]()
Kunne aldri delt mannen min!
Noe mannen også fikk streng beskjed om før vi giftet oss!
Nå har jo vi faktisk tatt dette opp mellom oss også siden vi begge er muslimer og det var viktig for meg å vite at han hadde samme syn som meg når det gjalt flerkoneri!
heldigvis syns også mannen min at det er mer enn nok med ei konehaha
Jeg har det i ekteskapskontrakten min at han skal gi meg skillsmisse om jeg ønsker det, om han skulle svime av og få ett sånt behov. Samtidig tenker jeg jo at det kan være en tid og ett sted for alt så om det er en situasjon hvor det kan være det eenste riktige, kan det være at det blir sånn, selv om jeg i utgangspunktet nå, ikke ønsker det.Kunne aldri delt mannen min!
Noe mannen også fikk streng beskjed om før vi giftet oss!
Nå har jo vi faktisk tatt dette opp mellom oss også siden vi begge er muslimer og det var viktig for meg å vite at han hadde samme syn som meg når det gjalt flerkoneri!
heldigvis syns også mannen min at det er mer enn nok med ei konehaha
I Islam kan en mann gifte seg med opptil 4 koner (ikke omvendt), mange jeg har snakket med har sagt at det ikke er å anbefale i dagens samfunn, før var jo dette mer utbredt pga fattigdom og at jentene skulle gifte seg for å få støtte til husly og mat, dette er fortsatt normalt i noen fattige samfunn.Ja, det lurte jeg litt på, hvordan er det sett på innenfor islam? Bare mann-koner eller kone-menn også? Er det vanlig (både her og andre land)?
Ikke så veldig vanlig, egentlig i mange land, jeg møtte en i Algerie liksom, eller jaja, ikke han sjøl, men ene kona og ungene hans fra den ene kona, den andre var mye yngre. Jeg følervel at ange kanskje stakk det under en stol og ikke ville flagge det så høyt pga meg, de var litt flaue...Ja, det lurte jeg litt på, hvordan er det sett på innenfor islam? Bare mann-koner eller kone-menn også? Er det vanlig (både her og andre land)?