Vognpose til vår og sommer

Lille Lise✖️

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Novemberlykke 2018
Hei alle sammen :) her jeg bor begynner det å bli varmt i været, av og til over 10 grader.
Nå har jeg en voksi urban pose, å den begynner å bli veldig varm for lillegutt.

Mitt spørsmål er da om noen har forslag til vår/sommer poser? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker underdelen på voksi urban (kjekk å ha som underlag hvis dere skal inn en plass), med ei vanlig vogndyne over og trekket til baggen over, mot vind. Da blir det ikke så varmt...
Billig løsning.
 
Med eldste hadde jeg et lammeskinn i bunn og dyne over. Blir nok det denne gangen også:)

♡appen♡
 
Så langt har jeg ikke tenkt enda.. Vet ikke hvor lenge vi kan bruke vognbagen heller for lillegutt er så lang... På førstemann byttet vi til sportsdelen (som kan legges helt ned) når han var rundt 6 mnd hvis jeg ikke husker helt feil, og han var mye kortere. Men da var det høst/vinter da. Så jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse det hvis vi må bruke sportsdelen mens det fortsatt er litt kaldt i været. Vinden kan jo være kald men jeg tipper vi bruker vår Voksi Classic så lenge som mulig. Den kan jo knytes helt opp så da blir det ikke for ille uansett.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
har en Buggel snuggel pose jeg kan bruke når det blir for varmt for Voksi Cityen.
 
Det fins en vår/sommer pose som heter Easy grow lite. Ser kjempefin ut. Koster 899kr, men kan brukes opp til 4 år.
 
Vet du om man får bestilt denne på nett? Evt hvor?


Villemo
Jeg googlet den tidligere for jeg ble også litt nysgjerrig. Så at den var flere steder, blant annet Lillemeg.no, Babyshop.no, Babycare.no og Jollyroom.no. Det var utsolgt etpar steder da...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
har easy grow dunpose nå, god og varm... holder nok en stund. veksler fra 2-10 grader her så blir usikker. hun har stort sett jakke utapå vanlig tøy..så snører vi ikke igjenn så innmari da blir hun for varm. eller strømpe/body og ulldress. har også en bugaboo vår/høstpose til bugaboo vognen. den er mer forsydd så passer sportsdelen bra. ellers blir det skinn i bunn og dyne så lenge hun bruker bag. kjøper nok også en snuggelbuggel av noe slag, hadde det til storesøster når hun brukte sportsdelen og synes de posene var knall.
 
Back
Topp