Hvis du titter innom her så..........

Åh det var fantastisk godt å bare være sammen med han.. var i dyreparken med noen venner..Han storkosa seg, og da koser mammaen seg også :-) Synes absolutt du skal sende bort de minste litt til helga. De store trenger også litt aleinetid med mamsen tenker jeg :-)
Har gjort det før også altså. Men det er ikke til å skyve under en stol at de eldste er litt satt til sides om dagen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Pølser i børd/lompe er UNDERVURDERT!

Ingenting i forhold til normalt :p normalt er nesten 200 ml mme før vi står opp, 2 brødskiver til frokost,1 til lunsj å kanskje litt frukt, så middag nesten et glass middag, å kvelds mellom 120-150 ml grøt.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Min å spiser ca likt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har frøkna mi blitt syk, går et virus her og mange rundt oss er dårlig (barn). Vært oppe en tur nå, ingen feber men tydelig ubehag. Aldri våknet nå før. Håper det går fort over. :-)

Hat kost oss med kalkun i dag da! Stapp mett enda. :-)

Burde dusje men er så trøtt. Kommer til å angre imorgen for er stress å dusje med våken baby. Men jeg klarer ikke holde øynene åpne lenger. Natta ;)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Har gjort det før også altså. Men det er ikke til å skyve under en stol at de eldste er litt satt til sides om dagen :(

Samme greia her.. dessverre :( Blir alt for sjeldent alenetid med største, men det føles ekstra ekstra godt og fint når man får litt tid sammen :)
Håper dere også får det til i helga som kommer :)

Samme greia her.. dessverre :( Blir alt for sjeldent alenetid med største, men det føles ekstra ekstra godt og fint når man får litt tid sammen :)
Håper dere også får det til i helga som kommer :)
De klager jo aldri, så da havner de sist. Og sånn har det vært ett år nå. Satser på bedre tider fremover nå. :)

Back
Topp