Får ikke den gubbefaen opp om morran!!!
Rømmer til mamsen i dag jeg tror jeg... nytter ikke å være sjuk hjemme..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke den gubbefaen opp om morran!!!
Står å lager pastasalat til gubben. Han ligger oppe, å sendte meg en furten melding fordi han ikke fikk seg noe når jeg var oppe å la babyen. Mest lyst å kaste hele salaten i trynet på han.
Hahahah! Ja det skjønner jeg!!! Men morsommere å kaste kake i trynet på'n! Lager du kake til han i dag?
Nettopp våkna. Er helt støl i kroppen siden jeg har sovet så lenge.
Her og. Og når jeg kom ned hadde han baka 3 brett med rundstykker. Hurra for han!Sambo stod opp med lilleFantastisk
![]()
Gubben din assaa ; pLaga pastasalat til samboeren siden han har bursdag. Men han var så furten over at han ikke hadde fått bursdags sex klokka halv 8 i morges så nå har han reist.![]()
Kos deg !Åja, nå eter JEG pastasalat.![]()
Djeezess azz! Den mannen din altsåLaga pastasalat til samboeren siden han har bursdag. Men han var så furten over at han ikke hadde fått bursdags sex klokka halv 8 i morges så nå har han reist.![]()
Stikk til mammaen din du. Det er det sikkert omsorg å henteFår ikke den gubbefaen opp om morran!!!
Ja, vet det. Håper vi alle får mye sol og en fin vår. Er kjempeklar for vår, jegSå sola såvidt i går. Her har det regna og vært grått leenge![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skjer mye nå ♡Snuppa reiste seg helt opp etter sofaen istaHar tidligere bare stått på knærne. I går begynte ho å gå når vi holder ho. Hihihi, så mye koselig ♡
Så deilig daHer og. Og når jeg kom ned hadde han baka 3 brett med rundstykker. Hurra for han!![]()