MYE liv i magen!

Håpefull80

Flørter med forumet
Det er helt vilt med aktivitet på småen for tiden. Det er ikke lenge han er i ro om gangen og når han beveger seg ser magen helt sprø ut. Det ene øyeblikket stikker noe ut et sted og så blir magen helt skjev....

Håper mye aktivitet er et tegn på at han har det bra. Men lurer på om det virkelig er normalt at de herjer sånn som vår lille gutt gjør....

Hvordan er aktiviteten hos dere?

Mye her også, ihvertfall i forhold til tidligere ;) Syns det er ubehagelig for magen er så stram, og det blir en del kynnere ut av all den turninga :p Nå ligger hun i tillegg litt på skrå, så hun boltrer seg ekstra godt inni der.

Magen min er HELT skeiv hele tiden. Både lege og jordmor har ledd av den..:P
Hun ligger med hodet ned, ryggen og rumpa til venstre, og på høyre side stikker beina ut i en stor klump.
Utrolig irriterende og tidvis ganske vondt, hun kan spenne skikkelig fra seg!
Er ikke små søte "gullfiskbevegelser" lenger, nå gjør det faktisk vondt i ribbeina om hun treffer godt nok :P

Mye her også, ihvertfall i forhold til tidligere ;) Syns det er ubehagelig for magen er så stram, og det blir en del kynnere ut av all den turninga :p Nå ligger hun i tillegg litt på skrå, så hun boltrer seg ekstra godt inni der.

Kjenner meg igjen i det. Er ubehagelig når han virkelig setter i gang. Sliter litt med konsentrasjonen på jobb av og til...

Jeg vet ikke helt hvordan min mini ligger.... Jordmora var ikke sikker sist. Men tror han ligger på skrå. Virker som han slår på den ene siden og sparker på den andre:-)

Har vært litt bekymret for at han har blitt roligere i bevegelsene sine de siste ukene. Men innimellom tar han noen skikkelige tak også, så hele magen flytter på seg. Føler det veier opp litt (håper jeg hvertfall!) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mye liv her også.
Kjennes ut som om h*n tar salto av og til.

Her er det oxo masse liv!
Lillebror er mye mer aktiv enn de to første her, så spennende å se hvordan han blir når han kommer ut?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hihi, samme her :D

Masse liv og snodige bukler og bumper som stikker ut både her og både der! Sjarmerende :D
Det er vel sånn nå, rett før det blir for trangt, snart blir det roligere, og så blir man litt bekymret
for det også, men det er bare plassmangelen det :)

Digger å sitte å se på magen om dagen, for bevegelsene er så store! Og nå ser tilogmed jeg gravid ut,
og ikke bare grom-feit som jeg pleide å gjøre :D Lett å bli selvopptatt om dagen :Heartpink

Kjenner nesten ingenting jeg :-/ Her ligger morkaken som et lokk fra begynnelsen av magekulen nederst til over navlen om jeg skjønte jordmor rett på UL i uke 32. Så kjenner bare om hun gjør noe på sidene eller aller nederst på magen. Kjenner noe hver dag, men er nok godt under snittet.

Masse sprell her også, det går utover ribbein i dag :p Ikke direkte deilig, men det er jo fint også. Det begynner å bli litt trangt også, han er høyt og lavt for å si det sånn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp