Dyne

Heldiggrisene

Blir kjent med forumet
Hvordan dyne skal dere ha i vognen? Tenkte dun dyne. Usikker på om jeg skal velge sommer dun eller helårs dun. Hva synes dere?

Har aldri brukt det på mine unger, men vi har dun i voksi urbanposen vi har til vogna. Håper noen andre har gode svar til deg ;)

Vi går også for voksi urban vognposen til vognen.
Men til de andre dynene har jeg valgt både fiber og en halvdun/fiber (allergivennlig). Redd den lille skal reagere på dun, da barnefaren gjorde da han var baby:)

Vi har bare fiberdyner til både baby og kommende storesøster:)..
Allergivennlig (her er våde jeg og pappa'n allergiske), og ikke minst enkle å vaske om det skulle være noe:p.. (Har ikke tørketrommel)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Har kjøpt andungen barnedun dyne fra princess. Denne er anbefalt av naaf :)
Tenker å bruke denne i vognen, + et lammeskinn han kan ligge på og evnt et godt teppe over dynen. Har kjøpt voksi urban posen også, men tanken var å bruke den til høsten.

Sent from my iPad using BV Forum

Tenker i samme baner som polarbaby :-)

Det gjør jeg også. Dundyne både i vogn og seng. Forrige gang brukte jeg dyna i vogna på sommer/høst, og voksiposen når det ble kaldere.

Hvordan dyne skal dere ha i vognen? Tenkte dun dyne. Usikker på om jeg skal velge sommer dun eller helårs dun. Hva synes dere?
Dun er best :) Vi har også andungen fra princess. Vi har en helårsdun i den minste str 65x80 og en sommerdun og helårsdun i den neste str 80x100. Alle ble brukt masse til juli12 snuppa :) Nå er hun 19mnd, og har fått 100x140, men det kunne hun egentlig begynt med da hun var 1 år :)

Har kjøpt andungen barnedun dyne fra princess. Denne er anbefalt av naaf :)
Tenker å bruke denne i vognen, + et lammeskinn han kan ligge på og evnt et godt teppe over dynen. Har kjøpt voksi urban posen også, men tanken var å bruke den til høsten.

Sent from my iPad using BV Forum
Samme her

Back
Topp