Hva gjør jeg?

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
I går kveld hadde jeg mye vonde kynnere og tak i rygg. Dette gjorde at jeg kjente lite liv i magen pga magen var mye hard. Så da ble det jo til at jeg automatisk bekymret meg for dette.
Når jeg skulle gå å gjøre meg klar for senga, låste ryggen seg og jeg måtte krabbe på alle 4 for å komme meg i seng. Har nesten ikke sovet noe i natt pga smerter i ryggen. Når jeg sto opp nå var det like ille som i går kveld. Så nå ligger jeg her da, på skrå i sofaen og vrir meg i smerte. Har heldigvis ikke hatt noe kynnere nå, men er fortsatt ikke mye liv i magen. Dette er virkelig en dag fra Helvete, i tillegg har dattera feber og må være hjemme fra bhg. Så.. Hva gjør jeg nå? Hvem ringer jeg for å få hjelp med ryggen? I tillegg er jeg jo bekymret for den lille i magen... :-/

Kan du ikke ringe en kiropraktor og fortelle om situasjonen din? Kanskje de kan gjøre et unntak å komme hjem til deg?

Huff, stakkars deg :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte å ta noen telefoner når ting åpner her i byen. Er så typisk liksom... :-/

Huff, det hørtes ikke godt ut! Du har sikkert prøvd kaldt vann, sukker osv for å prøve å få kontakt med den lille?

Angående ryggen, så kan kanskje både kirooraktor og fysioterapeut hjelpe? Hvis ingen andre kan passe datteren din, må du jo nesten bare ta henne med... Hvis du tar med en iPad eller lignende sitter hun kanskje stille mens behandlingen foregår?

Uff, det høres ikke noe godt ut :( Håper du finner noen som har har mulighet til å hjelpe deg!
Har du noe familie eller venner som kan komme å hjelpe deg med dattera di kanskje? Eller ho klarer seg kanskje fint selv?
Masse god bedring i alle fall!

Mannen måtte fint bli hjemme fra jobb for å ta seg av snuppa. Jeg klarer ikke gå på do alene engang, så hadde aldri i verden klart å ta vare på en febersyk 3åring som skal ha mat, drikke, snytepapir osv. Æsj altså..

Jeg hadde for meg at ho var noen år eldre, men en 3 åring passer seg nok ikke så bra selv nei! Men bra at mannen hadde mulighet til å bli hjemme da :)

Men jeg får vondt av deg altså! :(

Så bra at han kunne være hjemme. Ingen drømmesituasjon for deg akkurat :(

Jeg hadde for meg at ho var noen år eldre, men en 3 åring passer seg nok ikke så bra selv nei! Men bra at mannen hadde mulighet til å bli hjemme da :)

Men jeg får vondt av deg altså! :(
Ho blir snart 4år, så ho er rimelig selvstendig. Jeg er bare vant med å si 3åring ;-)
Nå har mannen hjulpet meg inn i dusjen på en krakk, fikk litt varme på ryggen og det var deilig. Håper det løsner utover dagen.. Huff..

Uff, det der hørtes ikke bra ut, nei! Du kan også prøve å kjøle ned ryggen med en ispose eller noe fra fryseren. Det tipset kiropraktoren meg om, når min rygg låste seg, og det hjalp vel så godt som varm dusj! God bedring!!!

Hvordan går det med ryggen nå?

Går litt bedre, valgte å bruke dagen på sofaen uten mye aktivitet. Nå klarer jeg å gå på do alene og klarer å gå til kjøleskapet om jeg er tørst.
Lillemann har våkna i magen, så er ikke lenger bekymret.
Takk for omtanken dere :-) blir nok en varm dusj til etterpå :-)

Det var godt å høre :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp