Rare kynnere!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Den siste uka så har det kommet en del kraftige kynnere. Det i seg selv er ikke så snodig, jeg nærmer meg jo tross alt slutten her.. Men under noen av de kraftigste kynnerne, kjennes det ut som om noen tar et tak rundt hjertet mitt og klemmer til samtidig! Dèt er litt vemmelig! Blir også kortpustet når dette skjer. Flere som har opplevd dette? Hadde en sånn heavy en rett etter at jeg våkna i dag :/

Har kraftige og hyppige kynnere selv, men ikke noe som kjennes ut som det tar tak rundt hjertet. Kanskje det bør sjekkes opp? :-/

Vet ikke om det kjennes som noen tar et tak rundt hjertet, men hadde helt klart trodd det var noe galt i brystet/ med lungene hvis jeg ikke hadde hatt kynnere og jeg opplevde det samme. Veldig vanskelig å puste!

Kan heller ikke si om det helt føles som om det kun er hjertet, men har innimellom et veldig "trykk" på hele brystet og det blir veldig ubehagelig å puste. Føles som om alt som finnes inni der av lunger osv presses opp og sammen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan heller ikke si om det helt føles som om det kun er hjertet, men har innimellom et veldig "trykk" på hele brystet og det blir veldig ubehagelig å puste. Føles som om alt som finnes inni der av lunger osv presses opp og sammen.

Sånn har jeg også kjent et par ganger.

Hmm, kanskje det bare et panikk for at jeg snart skal bli tobarnsmor? ;) Det er ikke sånn at hjertet slår saktere eller noe, men bare et heftig trykk i området rundt.. Sikkert noe likt det dere beskriver! Men det er først siste uka, og bare en gang i blandt, at jeg har kjent kynnerne andre steder enn i magen.. Mye nytt andre gangen også tydeligvis! :)

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Føler at det dunker litt ekstra rundt brystet/halsen når jeg får en kynner, men det er vel igrunn bare når jeg ligger. Er nok bare livmora som trykker alt opp har jeg tenkt.

Har egentlig ikke lagt merke til om det bare er når jeg ligger, men det kan godt hende! Da høres det jo sannsynlig ut at det er hele systemet som presses oppover. Det har sikkert bare kommet siste uka, fordi det er først nå magen har blitt stor nok ;) Jeg har visstnok en ganske liten mage, og den er langt ned.. Slår meg til ro med det! Takk, dere er fine å ha ♡

Back
Topp