På dag 15 skal det skje!

Gratulerer så mye! :) Det blir overtid her også, får se hvor mange dager han har tenkt å vente før han kommer ut.. Kan jeg spørre om lengde og vekt?

Sent from my iPhone using BV Forum
Han var faktisk ikke mer enn 3785g og hele 53cm ! Så hadde han blitt født på termin eller før så hadde han faktisk vært bitte liten!

Gratulerer!

Hvordan var det å bli satt i gang på den måten?

Hvordan var det å bli satt i gang på den måten?

Det var ganske langtekkelig... Onsdagen var den verste dagen egentlig... For jeg følte det liksom ikke skjedde noe... Jeg fikk piller og ble strippet, men likevel var det kun maserier som kom.... Alle andre som kom og ble satt i gang responderte bra så der startet fødslene, mens jeg følte jeg satt på sidelinjen og så på! Men etter de tok vannet på meg så ble det heldigvis fart på sakene :)

Det var ganske langtekkelig... Onsdagen var den verste dagen egentlig... For jeg følte det liksom ikke skjedde noe... Jeg fikk piller og ble strippet, men likevel var det kun maserier som kom.... Alle andre som kom og ble satt i gang responderte bra så der startet fødslene, mens jeg følte jeg satt på sidelinjen og så på! Men etter de tok vannet på meg så ble det heldigvis fart på sakene :)
Ventingen må definitivt være verst, har lite tro på at noe starter av seg selv her også.

Er du lagt inn? Hvor langt er du i prosessen? Ctg og gåing i gangene på Ullevål var jeg såååå lei av!
Nei, skal på overtidskontroll hos jordmor på fredag (7 dager over).

Er bare redd det skal bli så mye vondere med igangsettelse.

Nei, skal på overtidskontroll hos jordmor på fredag (7 dager over).

Er bare redd det skal bli så mye vondere med igangsettelse.

Jeg ble satt igang for andre gang og hadde en drømmefødsel. Tok 6 timer fra første rie, og hadde pressrier i 15-20 min. Smertene var utholdelige, men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle ha epidural, så fikk det de siste tre timene.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg ble satt igang for andre gang og hadde en drømmefødsel. Tok 6 timer fra første rie, og hadde pressrier i 15-20 min. Smertene var utholdelige, men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle ha epidural, så fikk det de siste tre timene.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Takk, det hjelper å høre!

Back
Topp