Mascara! :)

Ja, det skjønner jeg. Jeg var og nappa bryn forrige uke, men spurte på forhånd om jeg kunne sitte halveis oppreist, hvis ikke kunne jeg ikke gjøre det. Gikk helt fint det:)
Det trenger jeg også å få gjort! OG klippa meg, OG farga håret :b Føler meg ikke så fresh om dagen kan du si! Kanskje ringe ned til salongen til uka og høre om jeg kan sitte å bli dulla med.. Hadde vært digg nå!

Det trenger jeg også å få gjort! OG klippa meg, OG farga håret :b Føler meg ikke så fresh om dagen kan du si! Kanskje ringe ned til salongen til uka og høre om jeg kan sitte å bli dulla med.. Hadde vært digg nå!
Har vurdert et par måneder nånom jeg skal klippe meg jeg også, men har fortsatt ikke gjort det;) Lider vel litt av beslutningsvegring, klarer ikke bestemme meg for hvordan jeg vil ha det!

Prøve å skifte hver fjerde, når jeg bytta nå hadde jeg hat denne masksraen siden i sommer.

Trenger ny ansiktsrens, tonic og serum jeg. Presser ut det siste jeg har..

Sent from my iPhone using BV Forum

Lancome hypnose er min favoritt. Nå har jeg fått en del ulike maskara fra tidligere jobb, så har testet en del. Isadora wigwham er et bra rimelig alternativ. :)

Last edited:
Back
Topp