Tiden snegler seg avsted....

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I morgen er det en uke til tidlig ultralyd og dagene går så sinnsykt sakte.. Er vanvittig spent, er det 0, 1 eller 2 inni der ?? Når skal dere på tidlig ul ??

Oi, så spennende. Du ligger litt foran meg, jeg skal ikke før i uke 13. Masse lykke til imorgen.

Sent from my iPad using BV Forum

jeg skal på mandag :) (10mars) spennende og livredd samtidig...
og så enig.. tida går så saaaakte... føler allerede jeg har vært gravid å flere måneder..

jeg skal på mandag :) (10mars) spennende og livredd samtidig...
og så enig.. tida går så saaaakte... føler allerede jeg har vært gravid å flere måneder..
Det er grusomt nervepirrende.. Enten komplett lykke eller bunnløs fortvilelse , forferdelig å vente på altså !! Men det MÅÅÅÅÅÅ bare få bra med oss begge :)

Det er grusomt nervepirrende.. Enten komplett lykke eller bunnløs fortvilelse , forferdelig å vente på altså !! Men det MÅÅÅÅÅÅ bare få bra med oss begge :)

ja jeg håper så ...
har hatt noen få dager der jeg har vært uggen og spist mye :) hurra for symptomer
men igår så forsvant det..og da kommer skremmende tanker med en gang...ææææ...

Enig med dere,,,tiden går altfor sakte. hvertfall når man går hjemme. Men heldigvis ikke mange dagene til vi skal på ul :) Hurra! neste uke blir det mange gode nyheter ;)

ja jeg håper så ...
har hatt noen få dager der jeg har vært uggen og spist mye :) hurra for symptomer
men igår så forsvant det..og da kommer skremmende tanker med en gang...ææææ...
Hadde en slik dag her jeg også hvor alle symptomer forsvant...fikk helt skrekken...men kom tilbake ordentlig et par dager etter heldigvis....jeg vill heller gå å være kvalm da hehe

Hadde en slik dag her jeg også hvor alle symptomer forsvant...fikk helt skrekken...men kom tilbake ordentlig et par dager etter heldigvis....jeg vill heller gå å være kvalm da hehe

hehe samme her..
nå har det vært borte i et par dager her. så håper det kommer noen tegn snart igjen ;)

Dette er VM i analysering av symptomer ja , he he :) jeg er også så glad over å kjenne kvalme. Forrige svangerskap var jeg sur og grinete over å være kvalm, nå er jeg bare lykkelig, for det oppleves som en bekreftelse på at noe vokser inni magen

I morgen er det en uke til tidlig ultralyd og dagene går så sinnsykt sakte.. Er vanvittig spent, er det 0, 1 eller 2 inni der ?? Når skal dere på tidlig ul ??
Jeg skal den 12.03, og er såå spent og egentlig ganske redd og! Livredd for å få en trist beskjed, men har trua og gleder meg til onsdag :)

Jippi!!! ny milepæl for meg 7 uker på vei idag!!!!! :) nå er det neste som blir 8 uker!!! Før det har jeg fått nyheten om babyen har det bra eller ikke...nervevrak til onsdag! Heldivis time tidlig :)

jeg blir bare værre og værre :/ slitsomt å være så redd. vil ikke men klarer ikke styre det... et par timer i natt så var jeg skråsikker på at det ikke er noe hjerte som slår inni der, føler meg ikke gravid lengre..så for meg ul timen der hun sa at det ikke var noe liv...gruuuuuuuuuusomt!!!
føler på magen min rett over navlen at det er akkurat som jeg har fått et slag der (sånn verkfølelse) livredd for å gå på do...
uff...skal virkelig være glad når mandag kommer! håper på gode nyheter at det er nervene som tar styring nå,
prøver å tenke på at det er større sjanse for at det går bra enn ikke...

Jeg skal på tidlig ul mandag10.mars, gleder meg masse til å se om det er ett ,eller to små mirakler i magen:-) har ikke så mange symptomer egentlig, så tar gjerne imot kvalmen.....:-)

Jeg skal på tidlig ul mandag10.mars, gleder meg masse til å se om det er ett ,eller to små mirakler i magen:) har ikke så mange symptomer egentlig, så tar gjerne imot kvalmen.....:)
Lykke til i morgen :)

Jeg skal på tidlig ul mandag10.mars, gleder meg masse til å se om det er ett ,eller to små mirakler i magen:) har ikke så mange symptomer egentlig, så tar gjerne imot kvalmen.....:)

samme her :)
lykke til

jeg blir bare værre og værre :/ slitsomt å være så redd. vil ikke men klarer ikke styre det... et par timer i natt så var jeg skråsikker på at det ikke er noe hjerte som slår inni der, føler meg ikke gravid lengre..så for meg ul timen der hun sa at det ikke var noe liv...gruuuuuuuuuusomt!!!
føler på magen min rett over navlen at det er akkurat som jeg har fått et slag der (sånn verkfølelse) livredd for å gå på do...
uff...skal virkelig være glad når mandag kommer! håper på gode nyheter at det er nervene som tar styring nå,
prøver å tenke på at det er større sjanse for at det går bra enn ikke...
Uff da...men får bare tro at det var et mareritt og at alt er super fint med lille babyen <3 imorgen er dagen din <3

Back
Topp