I morgen er det en uke til tidlig ultralyd og dagene går så sinnsykt sakte.. Er vanvittig spent, er det 0, 1 eller 2 inni der ?? Når skal dere på tidlig ul ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er grusomt nervepirrende.. Enten komplett lykke eller bunnløs fortvilelse , forferdelig å vente på altså !! Men det MÅÅÅÅÅÅ bare få bra med oss beggejeg skal på mandag(10mars) spennende og livredd samtidig...
og så enig.. tida går så saaaakte... føler allerede jeg har vært gravid å flere måneder..
Det er grusomt nervepirrende.. Enten komplett lykke eller bunnløs fortvilelse , forferdelig å vente på altså !! Men det MÅÅÅÅÅÅ bare få bra med oss begge![]()
Hadde en slik dag her jeg også hvor alle symptomer forsvant...fikk helt skrekken...men kom tilbake ordentlig et par dager etter heldigvis....jeg vill heller gå å være kvalm da heheja jeg håper så ...
har hatt noen få dager der jeg har vært uggen og spist myehurra for symptomer
men igår så forsvant det..og da kommer skremmende tanker med en gang...ææææ...
Hadde en slik dag her jeg også hvor alle symptomer forsvant...fikk helt skrekken...men kom tilbake ordentlig et par dager etter heldigvis....jeg vill heller gå å være kvalm da hehe
Bare vent....kommer nok tilbakehehe samme her..
nå har det vært borte i et par dager her. så håper det kommer noen tegn snart igjen![]()
Jeg skal den 12.03, og er såå spent og egentlig ganske redd og! Livredd for å få en trist beskjed, men har trua og gleder meg til onsdagI morgen er det en uke til tidlig ultralyd og dagene går så sinnsykt sakte.. Er vanvittig spent, er det 0, 1 eller 2 inni der ?? Når skal dere på tidlig ul ??
Er så enig så enig, tida går sååååå sakte!!jeg skal på mandag(10mars) spennende og livredd samtidig...
og så enig.. tida går så saaaakte... føler allerede jeg har vært gravid å flere måneder..
Lykke til i morgenJeg skal på tidlig ul mandag10.mars, gleder meg masse til å se om det er ett ,eller to små mirakler i magenhar ikke så mange symptomer egentlig, så tar gjerne imot kvalmen.....
![]()
Jeg skal på tidlig ul mandag10.mars, gleder meg masse til å se om det er ett ,eller to små mirakler i magenhar ikke så mange symptomer egentlig, så tar gjerne imot kvalmen.....
![]()
Uff da...men får bare tro at det var et mareritt og at alt er super fint med lille babyen <3 imorgen er dagen din <3jeg blir bare værre og værre :/ slitsomt å være så redd. vil ikke men klarer ikke styre det... et par timer i natt så var jeg skråsikker på at det ikke er noe hjerte som slår inni der, føler meg ikke gravid lengre..så for meg ul timen der hun sa at det ikke var noe liv...gruuuuuuuuuusomt!!!
føler på magen min rett over navlen at det er akkurat som jeg har fått et slag der (sånn verkfølelse) livredd for å gå på do...
uff...skal virkelig være glad når mandag kommer! håper på gode nyheter at det er nervene som tar styring nå,
prøver å tenke på at det er større sjanse for at det går bra enn ikke...