Da var vi igang igjen :)

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Etter utskraping i uke 13 i november, er vi endelig igang igjen med FER :)
Ble en ufrivillig "lang" pause pga det kræsja med julen, så var vi på ferie i januar også kræsja d med vinterferien! :/
Så nå har jeg starta opp med progynova, håper jeg slipper unna de værste bivirkningene :)
Men jeg lurer på en ting, når jeg ringte klinikken så hun at jeg skulle starte opp med sprøyter etter innsett, fikk ikke med meg navnet på sprøyta, noen som vet hva det kan være og hvor lenge jeg skal holde på med det?
Ser at mange har blitt gravide siden sist jeg var her, super gøy å se :) håper resten av dere også flytter ut herifra snart :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra du er i gang igjen. Jeg bruker blodfortynnende sprøyter, kan det være det ? Lykke til med nytt forsøk

Så bra at dere er igang!! Masse lykke til!:)

Kjempe bra :-) Det kan være blodfortynnende sprøyter, fragmin eller klexane.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hcg-støtte kanskje?

Masse lykke til :)

Tusen takk alle sammen :) har prøvt å Google litt, virker som mange får blodfortynnende men trodde ikke jeg trengte det!? Jaja.. Tar alt som hjelper jeg :) hehe..
Hcg støtte? Det har jeg ikke hørt om?

Ser noen får Pregnyl som Hcg-støtte. Vet ikke noe om det. Mer sannsynlig med blodfortynnende sikkert.

Lykke til med forsøket! Håper det klaffer for dere denne gangen. HCG-støtte = progesterontilskudd ;).

Hcg og progesteron er to forskjellige ting;)

Jeg har googlet litt. LilleMy har rett, hcg og progestron støtte er to forkjellige ting. Pregnyl er f. eks. hcg-støtte som settes et par ganger i uke.
Jeg har ikke fått denne som litt usikker om grunnen at noen får den og andre ikke. :-)

Hcg og progesteron er to forskjellige ting;)

Jo, men hcg-støtten gjør at kroppen kan "lures" (vet ikke om det var et dekkende ord) til å tro at den er gravid og dermed øke progesteronproduksjonen ytterligere. Dette er uansett ikke noe som skal brukes daglig, slik jeg forsto innlegget til Sjanetti handlet om. Hcg-støtte brukes jo kun et par-tre ganger med kort mellomrom helt i starten av rugefasen. Kjenner godt til hcg-støtte altså, men var nok litt kjapp i svaret mitt tidligere :).

Lykke til med oppstart!!! Hurra :D

Back
Topp