IKM UKE 13!

Denne pp har jeg testet ut bidronning, men fikk den vel litt rundt CD 4-5? .. kjørte på med det og grapefrukt før eggløsning, og det hadde virkelig god effekt på meg. Merket at jeg fikk mye eggehvite slim under eggløsning. Til og med mannem reagerte på det under samleie. Nå etter dpo testes det ut med wild yam. Er bare 6 dpo så litt tidlig å si at det har funket.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg e på CD 8 i dag og drakk nettopp 2 dl grapefrukt. Fysj, det er det værste je har smakt noen gang. Når drikker du den og hvor mye drikker du?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg e på CD 8 i dag og drakk nettopp 2 dl grapefrukt. Fysj, det er det værste je har smakt noen gang. Når drikker du den og hvor mye drikker du?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg vet. Den smakte helt forferdelig. Men etterhvert klarte jeg å venne meg til den, på slutten var ikke smaken så vært. Jeg begynte å drikke med en gang tr haddd dratt avgårde og tok et stooooort glass hver kveld. Jeg vet ikke om det var pga det eller bidronning gele, men fikk mye slim. Måtte tilogmed gå med de tynne bind i trusene. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Melder meg inn her eg :) Ikm lørdag pp 5. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hoppe dere i høyet kver dag? :P

Sent from my iPad using BV Forum
Vi hadde første runde på søndag og skal ta annenhver dag frem til positiv test, da blir det hver dag. Hva gjør dere?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Vetsje :P tenker d blir minst aenkver dag, men kver dag hvis vi har lyst :P

babyjente 27 Juli ♡

Eg e spent på når el er :P aldri drevet med el tester før så e jo litt spennende d og :P og eg håper såååå på å bli gravid denne pp :P

babyjente 27 Juli ♡

Eg e spent på når el er :P aldri drevet med el tester før så e jo litt spennende d og :P og eg håper såååå på å bli gravid denne pp :P

babyjente 27 Juli ♡
Ja, det håper virkelig jeg også, tenk, da blir det 1 år og 4-5 mnd mellom barna :) men om vi bikker nyttår blir det 2 skoleår med en gang selv om det er bare 1,5 år mellom...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg har gått til innkjøp av en CB fertilitetsmonitor denne perioden. Er det noen andre som har erfaringer med bruk av denne? Håper den skal øke sjansene våre

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har gått til innkjøp av en CB fertilitetsmonitor denne perioden. Er det noen andre som har erfaringer med bruk av denne? Håper den skal øke sjansene våre

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Er en egen tråd for de som bruker det:) der er det sikkert mange med erfaring:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på hva dere tror ang eltestene mine jeg synes den fra i går ser positiv ut, og i dag er den negativ, skal tempen stige i dag eller i morgen da? Hvis det er el nå da:)
ImageUploadedByBV Forum1393947576.929288.jpg

Lurer på hva dere tror ang eltestene mine jeg synes den fra i går ser positiv ut, og i dag er den negativ, skal tempen stige i dag eller i morgen da? Hvis det er el nå da:)
Vis vedlegget 52744

Legg ut bildet og spør i tråden som heter "vi som temper".
Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken og jeg synes teststreken din i går ikke oppfyller det, for sen er litt lys, men det er ikke alltid godt å si. Når pleier du å få positiv el test? Har du sett testene mine fra forrige pp?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Legg ut bildet og spør i tråden som heter "vi som temper".
Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken og jeg synes teststreken din i går ikke oppfyller det, for sen er litt lys, men det er ikke alltid godt å si. Når pleier du å få positiv el test? Har du sett testene mine fra forrige pp?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Vet ikke når jeg pleier å ha det, for har ikke stabile sykluser, forrige pp var det på cd 19 så kan nok være tidlig enda, men synes jeg kjenner el smertene som jeg kjente sist syklus også, men jeg får vente i spenning å se om tempen stiger eller ikke :) ja jeg så dine tester også, bilde ble tatt med blits så ser at den ikke ser like positiv ut som i virkeligheten:)

Vet ikke når jeg pleier å ha det, for har ikke stabile sykluser, forrige pp var det på cd 19 så kan nok være tidlig enda, men synes jeg kjenner el smertene som jeg kjente sist syklus også, men jeg får vente i spenning å se om tempen stiger eller ikke :) ja jeg så dine tester også, bilde ble tatt med blits så ser at den ikke ser like positiv ut som i virkeligheten:)

Så bra!
Bilder kan ofte juge mer enn hva man ser i virkeligheten, så du får bare fortsette til du er helt sikker. Blir spennende:)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Da fikk jeg akkurat tlf fra min søster om at hun har fått kryss på test i dag:) blir ikke noe særlig gira heller da:)

Back
Topp