Tyyyypisk

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Har egentlig vært på utkikk etter mammaklær i butikken( les hm) hele svangerskapet, men d har vært minimalt som har frista.... Var innom en sniktur i dag og tror du ikke de har fått inn helt ny kolleksjon på mammaavd med Sååååå mye fresht?? Jooooda...hehe kjøpte en topp ,men ville ikke investere i masse nytt 5 uker før termin☺ typisk at d kommer nå

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for info ;)
Da skal jeg droppe å gå innom, for om jeg gjør det så kommer jeg sikkert til å ta med meg flere ting :P

Jeg tenker at jeg får bare holde ut med det jeg har nå.
Selv om to av fire bukser er blitt for trange :P

Har også sett etter mammatøy leeeeenge uten å finne noe særlig.
Typisk at det kommer nå bare noen uker før termin....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har akkurat kjøpt meg en boob ammekjole som kan brukes nå mens jeg er gravid også:) Har så lyst på nye klær, men må vel bare vente. Vet jo ikke om jeg kommer til å bli sånn som jeg var før graviditeten (selv om jeg håper). Har allerede funnet en vårjakke jeg ønsker meg. Vil jo være fin når jeg skal gå på trilleturer! Har også kjøpt meg et par vårsko:)
Har bare to bukser som passer nå, et par jeans og en treningsbukse som jeg kjøpte til gravideyoga. Ikke veldig sexy, men veldig myke og gode;)
Ellers er kjole veldig greit.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var innom hm her og syns det hang de samme klærne der som før jul... var kommet noen fine topper, men alle hadde sånne 3/4 ermer, og det er ikke så praktisk når eneste jakka som passer om dagen er i fleece. Blir litt kaldt på armene da ;)

Jeg gikk til innkjøp av flere bukser i ulike farger for noen mnd siden. Buksene er komfortable, løse og ledige, men trenger absolutt ikke å gi stygg rumpe :-) Det jeg snakker om, er såkalte "aladdin-bukser" fra Cubus til rundt 199 kr. Kanskje kke det mest fancy plagget, men virkelig å anbefale! :-) Jeg liker å bruke fine hverdagskjoler innimellom sammen med disse buksene, og blir da litt pyntet også.

Jeg gikk til innkjøp av flere bukser i ulike farger for noen mnd siden. Buksene er komfortable, løse og ledige, men trenger absolutt ikke å gi stygg rumpe :) Det jeg snakker om, er såkalte "aladdin-bukser" fra Cubus til rundt 199 kr. Kanskje kke det mest fancy plagget, men virkelig å anbefale! :) Jeg liker å bruke fine hverdagskjoler innimellom sammen med disse buksene, og blir da litt pyntet også.
Om man får fin rumpe kommer ann på rumpa som skal fylle buksa:p

Synes det er så vanskelig å finne behagelig og funksjonelt gravid/ammetøy som ser bra ut! Ammemamma.no har masse fint og gratis frakt!

Jeg fikk nettopp noen fine ammetopper og en kjole i posten fra Mamalicious! Og en amme-BH. Kvaliteten og passformen overrasket meg positivt mtp. at det var såpass billig!

Venter i spenning på hva slags kroppsfasong jeg får etter fødselen jeg. Er jo typisk at bikinisesongen kommer like etterpå. Håper jeg kan gå på stranda uten å bli flau. Og at de gamle buksene mine passer, i det hele tatt alle de gamle klærne mine!

Tror du det blir så mye strandtid første sommeren da? Med en 2-3 mnd (amme-)baby :) De skal jo ikke ha så mye varme og stranda har vanligvis lite skygger ;)

Bikinisesong har ikke falt meg inn i år :p Husker jeg var glad for hver dag med regn i 2012, for da var ikke alle ute og kosa seg i sola :p Hadde en tur på stranda den sommeren og jeg endte opp med tette melkeganger og fikk nesten brystbetennelse.

Kan jo kjøpe parasoll. Tenker stranda i Norge da, ikke syden. Og det er ikke så varmt her. Bikini er jo supert å amme i, da har ma puppen lett tilgjengelig;)
Har hvertfall ikke tenkt å holde meg inne i sommer bare for at jeg har en baby. De har jo babyer i Afrika også, litt varmere der hehe

Back
Topp