Andre her me GOD matlyst?

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
Jeg er små uggen om dagen mn ikke kastet opp eller noe. Mn jg syns det hjelper med mat. Knekkebrød.gulerot.banan...ja alt mulig...føler jeg spiser så mye jeg ... ;/ ser det er så mange som ikke har noe matlyst ...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Samme her.. eneste som hjelper når jeg blir skikkelig uggen er å spise litt. . Men har heldigvis ikke særlig lyst på søtsaker. Så blir frukt og knekkebrød fks :)

Jeg er også slik. Kan plutselig bli skikkelig skrubbsulten, og da blir jeg kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang. Noen ganger er sultfølelsen så sterk at jeg brekker meg! Men det hjelper å småspise ofte. Prøver å ikke spise noe større mengder, bare oftere.

Jeg er slik at jeg blir bråsulten, da kjennes jeg så sulten ut at jeg blir helt skjelven.. Ikke noe i veien med appetitten nei..

Jeg er også mer sulten nå enn tidligere! Blir ikke så uggen, men merker det på humøret hvis det går for lenge mellom måltider. Stakkars mannen... ;) Vet det sjøl, da, og advarer om at nå er jeg sulten og sur, beklager, vi snakkes etter jeg har spist... ;)

Endelig begynner Matlysta å komme tilbake. Har vært uggen og småkvalm siden i jula...! Men nå har jeg kommet til uke 13 og matlysta er på tur tilbake. Spiser lite og ofte. Går det for lenge mellom måltidene blir jeg kvalm.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ELSKER mat for tiden! Har aldri hatt et sånn før.. det er så mye som smaker ekstra godt! Blir fort sulten, og om jeg ikke spiser kan jeg lett bli småkvalm.

har hatt god matlyst hele svangerskapet for hvis jeg ikke spiser fort nok så blir jeg kvalm og brekker meg og føler meg skrubbsulten. men jeg er kunn sugen på middags mat og takler nesten ikke tanken på brødskiver :P og en uke ble jeg hektet på lollipop for føler meg varm hele tiden å da er is godt. nå går det i krone is med sjokolade, og cafe cookies :P håper søtsuget roer seg litt etter hvert =) eller så har jeg en kjempe jobb med å trene av meg dette etter ammetiden er ferdig hehe.. allerede lagt på meg masse :P

Åååh, skulle ønske jeg hadde en brøkdel av den matlysta!

Åååh, skulle ønske jeg hadde en brøkdel av den matlysta!
Skjønner den! Før da jeg var student mistet jeg all matlyst siste uken før eksamen og gikk ned i vekt.. Veldig kjipt :( håper matlysten og kiloene kommer tilbake til deg snart :)

Føler jeg er konstant sulten!:-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skjønner den! Før da jeg var student mistet jeg all matlyst siste uken før eksamen og gikk ned i vekt.. Veldig kjipt :( håper matlysten og kiloene kommer tilbake til deg snart :)

Sånn har det vært her og før eksamen. Så er nok vanlig. :)

"Problemet" mitt er at jeg har dårlig matlyst til vanlig, men nå bruker jo kroppen mer energi på å lage et lite menneske. (!!!!!!!!!!!) inni meg. Og dermed går jeg jo i minus, og vekta går ned.

Sånn har det vært her og før eksamen. Så er nok vanlig. :)

"Problemet" mitt er at jeg har dårlig matlyst til vanlig, men nå bruker jo kroppen mer energi på å lage et lite menneske. (!!!!!!!!!!!) inni meg. Og dermed går jeg jo i minus, og vekta går ned.

Du får trøste deg med at minien tar det den trenger av næring i alle fall, så selv om du ikke får i deg all verden, så går det ikke ut over den... Jeg har kun vært litt kvalm/uggen en periode og har spist godt (mer enn jeg pleier), men har likevel gått ned 2 kg! Så det er tydelig at kroppen bruker energi på å lage et lite menneske:rolleyes: Lest litt diverse steder at alt man trenger ekstra de første månedene er en ekstra frukt/grønnsak per dag, men det har ikke stemt for meg i alle fall... Skjønner at man ikke skal spise som to, men likevel... De gangene jeg har fått i meg lite (eksamen), så har jeg pleid å lage smoothie, ganske tyktflytende med frossen frukt, det blir veldig godt, nesten som is..

Føler jeg ikke gjør noe annet enn å gå å knaske på et eller annet.
Heldigvis frister frukt og grønt mye mer enn fett og søtt!
Men har gått opp noen kilo uansett :/ tre totalt nå tror jeg.

Akkurat de siste fire dagene har det kommet en sult som ikke forsvinner , men kAnskje ikke så rart etter en femukers periode med kvalme og ikke matlyst :-)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp