IKM UKE 13!

Bruker dere el tester? Når begynne en å teste? :P aldri brukt d før :P

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har ikke så stabil syklus, så jeg begynner å teste på cyklusdag 10. Jeg er på CD 5 i dag, så det nærmer seg testing. Forrige mnd var den i ferd med å bli mørkere rundt CD 13, men ble ikke positiv før CD 20.
Du kan bestille fra
www.tostreker.no
www.billige-teste.dk
www.billige-tester.no
Kombipakkene med både el tester og g tester pleier å være rimelige.
Testene trenger ikke bli gradvis sterkere selv om det er ganske vanlig. Min var super svak på cd 19 og knallpositiv på cd 20. Legger med bilde fra forrige gang.
ImageUploadedByBV Forum1393589451.586489.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke så stabil syklus, så jeg begynner å teste på cyklusdag 10. Jeg er på CD 5 i dag, så det nærmer seg testing. Forrige mnd var den i ferd med å bli mørkere rundt CD 13, men ble ikke positiv før CD 20.
Du kan bestille fra
www.tostreker.no
www.billige-teste.dk
www.billige-tester.no
Kombipakkene med både el tester og g tester pleier å være rimelige.
Testene trenger ikke bli gradvis sterkere selv om det er ganske vanlig. Min var super svak på cd 19 og knallpositiv på cd 20. Legger med bilde fra forrige gang. Vis vedlegget 52323

Eg har kjøpt tester :) håper d hjelper med å få d til å klaffe :D

babyjente 27 Juli ♡

Tar du el testene om morgenen? Tenkte begynne å teste i mrg siden d e dag 10 :)

babyjente 27 Juli ♡
Det er best å ta de midt på dagen ca. Da er lh-nivåene høyest. Bare husk at du må holde deg i 3-4 timer først ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tar du el testene om morgenen? Tenkte begynne å teste i mrg siden d e dag 10 :)

babyjente 27 Juli ♡
Jeg pleier å ta på morgenen, men vet at mange mener det er best å ta mellom 11-15. Ikke tisse på fire timer og ikke drikke på de to siste timene. Se i vare viktigste tråder. Der har jeg en tråd som heter info om eggløsning.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg pleier å ta på morgenen, men vet at mange mener det er best å ta mellom 11-15. Ikke tisse på fire timer og ikke drikke på de to siste timene. Se i vare viktigste tråder. Der har jeg en tråd som heter info om eggløsning.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ja leste den :) tror d må bli morgenen her og siden eg har anti selskapsblære :P hehe... E så spennende dette :P hehehhe

Sent from my iPad using BV Forum

Da melder jeg meg inn her. Hadde svake men klare fine streker på testene mine onsdag, torsdag og fredag. Igår lørdag var de svakere, digital sa "ikke gravid", og idag begynte jeg blø så var nok en kjemisk graviditet.

Pleier aldri ha så lange sykluser som 28 dager, pleier ha mellom 24 og 27 så får heller eventuelt endre når jeg vet når el er, men sett meg bare opp på søndag 30.3, pp10

Så håper jeg at jeg får 2 sterke fine streker i bursdagsgave i slutten av mars :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da melder jeg meg inn her. Hadde svake men klare fine streker på testene mine onsdag, torsdag og fredag. Igår lørdag var de svakere, digital sa "ikke gravid", og idag begynte jeg blø så var nok en kjemisk graviditet.

Pleier aldri ha så lange sykluser som 28 dager, pleier ha mellom 24 og 27 så får heller eventuelt endre når jeg vet når el er, men sett meg bare opp på søndag 30.3, pp10

Så håper jeg at jeg får 2 sterke fine streker i bursdagsgave i slutten av mars :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så kjedelig med kjemisk, krysser fingrene for at det blir sterke fine streker på deg denne pp:)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så trist med kjemisk!!! :(
Har lagt deg til nå, så får vi håpe det går hele veien denne gang.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Har dere som tester begynt med el-testene da? Forventer el rundt 9-10 mars sånn ca, så tenkte å begynne testingen torsdag til uken :)

Har dere som tester begynt med el-testene da? Forventer el rundt 9-10 mars sånn ca, så tenkte å begynne testingen torsdag til uken :)
Jeg starter testingen på CD 10 og det er til onsdag. Forrige mnd kom den ikke før CD 20, så det blir spennende å se når den kommer nå. Jeg tror den kommer på CD 16.. Som er 11/3.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg starter testingen på CD 10 og det er til onsdag. Forrige mnd kom den ikke før CD 20, så det blir spennende å se når den kommer nå. Jeg tror den kommer på CD 16.. Som er 11/3.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Forrige mnd lå den på CD 20 til meg også, men håper den kommer litt tidligere denne gangen. Syklusen min er ikke helt 100% enda, gått fra 52 dager og ned til 34 nå sist ;)

Forrige mnd lå den på CD 20 til meg også, men håper den kommer litt tidligere denne gangen. Syklusen min er ikke helt 100% enda, gått fra 52 dager og ned til 34 nå sist ;)
Min var først på 40 og så 34, så ut i fra hvordan blødningen min var nå så tipper jeg at jeg er ganske nære å være tilbake i normal syklus slik som i gamledager. Det mener appen min også. Bruker pink pad.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Min var først på 40 og så 34, så ut i fra hvordan blødningen min var nå så tipper jeg at jeg er ganske nære å være tilbake i normal syklus slik som i gamledager. Det mener appen min også. Bruker pink pad.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Da krysser vi fingrene for at vi enten blir gravide eller havner på 30 dager denne gangen da ;)

Back
Topp