Etter dere ble mødre?
mistet en del og noen er direkte uforskammet 
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreDe er som de alltid har værtIkke mistet noen,men vi treffes gjerne mindre...Slik blir det tenker jeg i en periode,til veslegutt blir større. Han er den jeg vil være mest med uansett så
Hvordan er de uforskammet? Utrolig leit da![]()
Uff daJeg mistet mange etter jeg ble gravid for første gang , å jeg ble veldig lei meg for det var liksom mine "beste venner" de kutta meg rett og slett utda så jeg virkelig hvor gode venner jeg virkelig hadde :/ heldigvis har jeg familien min hadde jeg ik hatt dem hadde jeg blitt veldig alene:/ har ik veldig mange venner men de jeg har er veldig gode
jeg vet ik hvorfor de kutta meg ut jeg :/ men men sånn er det.....
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg hater oxo veldig når folk forteller meg hvordan jeg skal gjøre ting, da blir jeg ik god å ha med å gjøre, blir riktig provosert da:/ sånn som at hvis jeg tar opp snuppa mi når hu gråter har jeg liksom hørt kommentarer på at : ja hu blir jo tatt opp så fort hu skriker . Føler meg liksom så dum når jeg får høre sånn, jeg mener da at når ungen min gråter så er det jo noe hun har behov for ,sulten, mammakos, eller bare litt oppmerksomhetjeg vier all min tid til barna. Folk får mene hva de vil om meg
Jeg hater oxo veldig når folk forteller meg hvordan jeg skal gjøre ting, da blir jeg ik god å ha med å gjøre, blir riktig provosert da:/ sånn som at hvis jeg tar opp snuppa mi når hu gråter har jeg liksom hørt kommentarer på at : ja hu blir jo tatt opp så fort hu skriker . Føler meg liksom så dum når jeg får høre sånn, jeg mener da at når ungen min gråter så er det jo noe hun har behov for ,sulten, mammakos, eller bare litt oppmerksomhetjeg vier all min tid til barna. Folk får mene hva de vil om meg
Blir og provosert av det. Min mormor sier at vi ikke må sjemme hun bort. Velger selv og venner mener jeg burde gjøre det og det. Babyer gråter av en grunnog er en grunn til at vi gjør sånn og sånn! Vi kjenner jo babyen våres best <3
Godt å hørede skjønner ikke meg og er frekke mot meg :'(
F.eks: jeg har ikke mye tid til sosiale medier om dagen. De klikker jo helt og mener fint jeg kan dra ut osv uten å planleggelille snuppa må ha gooood tid til ting ♡ gidder ikke stå opp 7 ... bare får å møte noen venner. De som skjønner meg er gode venner ♡ men mange har kuttet meg ut uten at jeg vet hvorfor. Gidder ikke enveis kommunikasjon om det ikke er grunn for det
Samme herGodt jeg ik er alene om å bli provosert av sånt. Går dessuten ikke ann å skjemme bort en babyskjemt bort på kjærlighet da el ??
for meg er da det bare positivt.... Her koser vi så mye vi bare vil nemlig
De kommer ikke i nærheten av lille snuppa miHm, høres snodig ut...De der er ikke gode venner uansett,så ikke noe å bry seg om!! Skjønner selvsagt du blir lei deg og frustrert,men sånne venner kan man liksegodt bli kvittMin mening iallefall...
![]()
Bra sagtVennene mine jeg hadde før jeg fikk barn har jeg enda, men vi møtes sjeldnere. Det kommer vel litt an på hvor man er i livet også. Noen av de jeg traff mye før har flyttet, noen dyrker karriere og noen har barn selv. Nå flytter vi snart selv også. Det blir mer familietid når man får barn. Det må vennene dine nesten bare godta, og hvis ikke de gjør det så for de bare ha det så godt, er min mening. De kommer til å skjønne det en dag selv, bare vent![]()