Hvordan er vennene deres...

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Etter dere ble mødre? :) mistet en del og noen er direkte uforskammet :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

De er som de alltid har vært:) Ikke mistet noen,men vi treffes gjerne mindre...Slik blir det tenker jeg i en periode,til veslegutt blir større. Han er den jeg vil være mest med uansett så:P:D

Hvordan er de uforskammet? Utrolig leit da:(

Jeg mistet mange etter jeg ble gravid for første gang , å jeg ble veldig lei meg for det var liksom mine "beste venner" de kutta meg rett og slett ut:( da så jeg virkelig hvor gode venner jeg virkelig hadde :/ heldigvis har jeg familien min hadde jeg ik hatt dem hadde jeg blitt veldig alene:/ har ik veldig mange venner men de jeg har er veldig gode ;) jeg vet ik hvorfor de kutta meg ut jeg :/ men men sånn er det.....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

De er som de alltid har vært:) Ikke mistet noen,men vi treffes gjerne mindre...Slik blir det tenker jeg i en periode,til veslegutt blir større. Han er den jeg vil være mest med uansett så:P:D

Hvordan er de uforskammet? Utrolig leit da:(
Godt å høre :) de skjønner ikke meg og er frekke mot meg :'(
F.eks: jeg har ikke mye tid til sosiale medier om dagen. De klikker jo helt og mener fint jeg kan dra ut osv uten å planlegge :( lille snuppa må ha gooood tid til ting ♡ gidder ikke stå opp 7 ... bare får å møte noen venner. De som skjønner meg er gode venner ♡ men mange har kuttet meg ut uten at jeg vet hvorfor. Gidder ikke enveis kommunikasjon om det ikke er grunn for det

Jeg mistet mange etter jeg ble gravid for første gang , å jeg ble veldig lei meg for det var liksom mine "beste venner" de kutta meg rett og slett ut:( da så jeg virkelig hvor gode venner jeg virkelig hadde :/ heldigvis har jeg familien min hadde jeg ik hatt dem hadde jeg blitt veldig alene:/ har ik veldig mange venner men de jeg har er veldig gode ;) jeg vet ik hvorfor de kutta meg ut jeg :/ men men sånn er det.....

Uff da :( godt du har noen :)

Føler også at folk skal vise meg ting. At det de gjør er bedre og de vet ingenting. Hater det :( råd og veiledning er greit, men ikke si hvordan jeg skal gjøre ting ...

Jeg hater oxo veldig når folk forteller meg hvordan jeg skal gjøre ting, da blir jeg ik god å ha med å gjøre, blir riktig provosert da:/ sånn som at hvis jeg tar opp snuppa mi når hu gråter har jeg liksom hørt kommentarer på at : ja hu blir jo tatt opp så fort hu skriker . Føler meg liksom så dum når jeg får høre sånn, jeg mener da at når ungen min gråter så er det jo noe hun har behov for ,sulten, mammakos, eller bare litt oppmerksomhet;) jeg vier all min tid til barna. Folk får mene hva de vil om meg;););)

Jeg hater oxo veldig når folk forteller meg hvordan jeg skal gjøre ting, da blir jeg ik god å ha med å gjøre, blir riktig provosert da:/ sånn som at hvis jeg tar opp snuppa mi når hu gråter har jeg liksom hørt kommentarer på at : ja hu blir jo tatt opp så fort hu skriker . Føler meg liksom så dum når jeg får høre sånn, jeg mener da at når ungen min gråter så er det jo noe hun har behov for ,sulten, mammakos, eller bare litt oppmerksomhet;) jeg vier all min tid til barna. Folk får mene hva de vil om meg;););)

Sånt blir jeg også provosert av! En liten baby gråter da ikke for å plage, den gråter fordi den vil noe - og da er det bare rett og rimelig at man skal gi oppmerksomhet, trøst og kos. En kjenner sitt eget barn best ;)

Her har jeg de samme vennene som før jeg fikk barn, men vi sees ikke like ofte som før. Det har også kommet nye venner til, som er i samme situasjon som oss med barn, hus og travel hverdag :)

Blir og provosert av det. Min mormor sier at vi ikke må sjemme hun bort. Velger selv og venner mener jeg burde gjøre det og det. Babyer gråter av en grunn :( og er en grunn til at vi gjør sånn og sånn! Vi kjenner jo babyen våres best <3

Godt jeg ik er alene om å bli provosert av sånt. Går dessuten ikke ann å skjemme bort en baby;);) skjemt bort på kjærlighet da el ??:) for meg er da det bare positivt.... Her koser vi så mye vi bare vil nemlig;)

Godt å høre :) de skjønner ikke meg og er frekke mot meg :'(
F.eks: jeg har ikke mye tid til sosiale medier om dagen. De klikker jo helt og mener fint jeg kan dra ut osv uten å planlegge :( lille snuppa må ha gooood tid til ting ♡ gidder ikke stå opp 7 ... bare får å møte noen venner. De som skjønner meg er gode venner ♡ men mange har kuttet meg ut uten at jeg vet hvorfor. Gidder ikke enveis kommunikasjon om det ikke er grunn for det

Hm, høres snodig ut...De der er ikke gode venner uansett,så ikke noe å bry seg om!! Skjønner selvsagt du blir lei deg og frustrert,men sånne venner kan man liksegodt bli kvitt:P Min mening iallefall...:)

Godt jeg ik er alene om å bli provosert av sånt. Går dessuten ikke ann å skjemme bort en baby;);) skjemt bort på kjærlighet da el ??:) for meg er da det bare positivt.... Her koser vi så mye vi bare vil nemlig;)

Samme her :) ♡ får og kritikk for hva vi har kjøpt/kjøper til hun og :(

Hm, høres snodig ut...De der er ikke gode venner uansett,så ikke noe å bry seg om!! Skjønner selvsagt du blir lei deg og frustrert,men sånne venner kan man liksegodt bli kvitt:P Min mening iallefall...:)
De kommer ikke i nærheten av lille snuppa mi :)

Så dumt :/ de er ikke noe og ta bare på da ihvertfall! Mine venner er som før, men sees jo litt sjeldnere men jeg blir alltid bedt med på ting selvom de vet jeg kanskje ikke kan :) har jo noen som sier at de "mååååå komme på besøk snart, ringer til uka" osv også hører man ikke noe :p men de nærmeste er som før :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vennene mine jeg hadde før jeg fikk barn har jeg enda, men vi møtes sjeldnere. Det kommer vel litt an på hvor man er i livet også. Noen av de jeg traff mye før har flyttet, noen dyrker karriere og noen har barn selv. Nå flytter vi snart selv også. Det blir mer familietid når man får barn. Det må vennene dine nesten bare godta, og hvis ikke de gjør det så for de bare ha det så godt, er min mening. De kommer til å skjønne det en dag selv, bare vent :)

Vennene mine jeg hadde før jeg fikk barn har jeg enda, men vi møtes sjeldnere. Det kommer vel litt an på hvor man er i livet også. Noen av de jeg traff mye før har flyttet, noen dyrker karriere og noen har barn selv. Nå flytter vi snart selv også. Det blir mer familietid når man får barn. Det må vennene dine nesten bare godta, og hvis ikke de gjør det så for de bare ha det så godt, er min mening. De kommer til å skjønne det en dag selv, bare vent :)
Bra sagt :)

Her har jeg også fått nye venner som har barn selv. Treffes nesten oftere nå md de gode gamle venninnene nå når jeg har fått barn pga jeg har så god tid :-) blir vel noe annet da jeg er tilbake i jobb:/
Virker litt som små bagateller som er problemet. Om de klikker for du ikke kan bli med for det er for tidlig så kan du jo heller være glad for at de absolutt vil ha deg med, istedet bli lei fordi de ikke skjønner situasjonen din m baby og rutiner? Om jeg forstod deg riktig det du skrev.
De vil nok skjønne slikt når de sitter der selv uansett.. :)

Det er faktisk jeg som spørr om å møtes for det var enveis kommunikasjon. Blir bare så skuffet hvordan folk er ... ville høre om andre opplevde dette :/ de jeg har nå tar kontakt med meg og skjønner alt sammen :) har og blitt kjent med flere med barn og de møter jeg oftere, da jeg kan møte de på dagtid :D en ting til som irriterer meg veldig er at noen mener man MÅ ha barnepass og MÅ feste. Jeg og min kjære må jo klare oss uten hun. Men vi vil ikke. Jeg drar ikke uten lille snuppa mi og han vil ikke dra uten oss ☺ Vi er teite som ikke gjør dette ... hva mener dere? :O
Fint å få andres opplevelser etter dere fikk barn synes jeg :)

Back
Topp