ÅÅh :/

SolGløtt86

Forelsket i forumet
Ser ut som det blir en kort tur her inne på november forumet :( Jeg begynte å blø idag… men hørte med legen så det kan enda være håp :) så jeg krysser aaalt jeg kan om at dette går bra..

Er det noen av dere som har blødd og alikavell vært gravid?

Jeg satt inn egg for 10 dager siden…
 
Uff da..Håper d går bra og at spiren klorer seg fast..Jeg hadde mange blødninger m ene jenta om d er noen trøst..D viste seg å være helt uskyldig blødninger..Håper dette gjelder deg også;)Kan også være begynnelse på en uvi for da kan man også få blødninger..Krysser fingrene for deg og spiren på at dette går bra
 
Uvi? Ka er det? Urinveisinfeksjon? Hehe jeg er grønn på sånne forkortelser :p mn jeg har googlet litt å ser at det har sjedd med andre å det har også gått bra ;) de og fikk blødning ca 1 uke før forventet mens ;) så jeg krysser alt jeg kan for at dette er uskyldig :) tusen takk for svar :) godt å høre at det kan gå bra ;) lever i håpet ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uvi? Ka er det? Urinveisinfeksjon? Hehe jeg er grønn på sånne forkortelser :p mn jeg har googlet litt å ser at det har sjedd med andre å det har også gått bra ;) de og fikk blødning ca 1 uke før forventet mens ;) så jeg krysser alt jeg kan for at dette er uskyldig :) tusen takk for svar :) godt å høre at det kan gå bra ;) lever i håpet ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Uvi er urinveisinfeksjon ja;)
 
Jeg blødde i alle 3 svangerskapene mine :) Den lengste var med minste, blødde i ca til uke 16. Dette var fordi jeg hadde forliggende morkake. De to andre sin morkake lå veldig nærme. Livmortappen/munnen var også veldig skjør så blødde litt pga den også. :) Alle 3 mine lever og har det helt topp :)
 
Tusen takk for svar :) veldig beroligende ;) blødde ikke med 1.mann


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tviler på at eg får noe positiv test:( blør masse :(((( bil ikke!:( ser ikke for meg å begynne helt på ny:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tviler på at eg får noe positiv test:( blør masse :(((( bil ikke!:( ser ikke for meg å begynne helt på ny:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Åhh.. dette var trist å lese, håper alkevel for deg, har fulgt spent med på deg selv om jeg selv måtte forlate novemberklubben.

Stor klem
 
Åh :)
Ikke noe kjekt:( tviler på det blir positiv test :( håper å få det til selv i denne syklusen da ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg også begynte å blø i går og i dag..Er ikke så mye som jeg mente man kom til å gjøre om man mister..Er så tynt at d går sammen m urin liksom..Har brukt bare to bind og dem har heller ikke vært "fulle", men d ser ut som friskt blod..Er bare rødt og ikke noe mørkt, klomper eller slim..Symptomene er der for fullt i dag så nå skjønner jeg ingenting her og blødningen er godt som borte..merkelig
 
Jeg kommer egentlig fra september, men sniker her! 50 % av alle gravide blør i starten :) no worries! Klumper er skumlere da men...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja ikke kjekt med klumper... Blødd masse siden mandag friskt blod, ble enda mer blo igår, endte med migrene :-( å negativ test idag igjen :-(((

Krysser fingrene for dere å ønsker dere en fin helg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja ikke kjekt med klumper... Blødd masse siden mandag friskt blod, ble enda mer blo igår, endte med migrene :-( å negativ test idag igjen :-(((

Krysser fingrene for dere å ønsker dere en fin helg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så leit:(Ser du i dag har testet neg, men er den testen sikker om du har blod i urinen? Jeg har også blødd friskt tynn blod siden onsdag, men ikke masse..Roet seg i går så i dag er d kun på papiret..Trodde man skulle blød mye mer og med slim, klomper om d gikk galt..Jeg har ikke mistet før så jeg har ikke noe å sammenligne m..Skal på tidlig ul til torsdag så blir lenge å vente for å få svar..
 
det kom mer klomper idag, men tar ein test til når det er stoppet å blø… men har blødd masse siden mandag, små klomper så det har nok gått galt for meg denne gangen :(
 
Back
Topp