Navnetråd :-)

Har en som heter Kasper fra før.

Liker veldig godt navne Tonje hvis det blir jente. Mannen ønsker Vilhem dersom det blir gutt. Klarer ikke å bli vane med det navnet så det blir vel en diskusjon etter hvert.
Stemmer for navnet Tonje altså,veeeldig fint :-D Tihi ;-)

Denne tråden er kjekk :-) heilt blank på namn denne gangen :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne tråden er kjekk :-) heilt blank på namn denne gangen :-P

Litt samme som her, vi vet i hvilken "gate" vi kan bli enige om navn men stopper det gitt ;)

Navn kommer til å bli et mareritt tror jeg. Han elsker "vanlige" navn, jeg liker de mer uvanlige.
Men han har foreslått Madelen, jeg kan evt gå med på Madea :) hehe. Men her er lista mi:

Jente: Ea, Elle, Adea, Signe, Tia, Madea, Madelen, Bella
Gutt: Leonel, Elvin, Alisander, Melvin, Ian

Tja.. skal vi se.. har helt dilla på dette med navn, så har endel :p

Jentenavn:
Aurora, Aria, Alyssa, Bianca, Evelina, Emily, Ella, Irmina, Isobelle, Kaylée, Luna, Marion, Miriam, Mariela, Marielle, Michayla, Saga, Sienna, Silva, Tara, Tiana, Vanessa, Viola, Vida :)

Guttenavn (litt vanskeligere syns jeg:
Aron, Arian, Anakin, Benjamin, Bendik, Casper, Chrisander, Dexter, Didrik, Dennis, Emrik, Fabian, Gabriel, Liam, Levi, Lavaniel, Matteus, Maxim, Matheo, Nathaniel, Rafael, Tristan, Willem :)

Fine navn :) datteren min på 5 år heter Evelina <3

Om det blir jente skal hun hete: Wilma.
Har litt flere gutt navn vi syntes er fine og de er: Philip, Victor og William:)

AnnaBelle synes jeg er fint :) Tobias er fint :) Niesa mi heter Sarah Iselin og nevøen min heter Theo Mathias :) Jannicke synes jeg også er fint :)

Fra før:
Mali
Live

Jenteønsker:
Ella
Elsa
Alva
Erle
Nora
Elis
Ines
Ylva
Saga

Gutteønsker:
Georg
Eliah
Odin
Theo
Tage
Jona
Hugo
Aron
Isak
Iver
Noah
Vetle

Favoritter uthevet.

Jentenavn:
Ronja (navnet på datteren vår :)), Eline, Sunniva, Lone, Vilde, Viktoria/Victoria.

Guttenavn:
Emil, Jonathan, Aleksander, Michael (uttales Mikael), Jonas, Borgar, Aron, Lukas, Lasse, Isak.

Sikkert flere, men kommer ikke på :P Vet ikke om jeg hadde brukt dem selv, men synd de er fine :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har funnet noen navn som vi elsker..
Så må vi bare krangle om hvem av de det blir når den tid kommer;)

Gutt: Wilmer Cornelius, Maxwell Alexander.
Jente: Nova Josefine, Emmy Josefine, Ellie Josefine
❤️❤️

Har en datter fra før som heter
Arabella
Om det blir en gutt
Anakin
Vi har ikke tenkt noe særlig på jentenavn :P

mine englegutter fikk navnene <3 Alexander og Liam <3
har både jente og guttenavn klart her..men holder det litt for meg selv enda..er så lei av alle andre tar navnene våre :P måttet funnet så mange opp gjennom årene..
jeg er vel litt slik at jeg vil ikke vite/kjenne til et barn som heter det vi har valgt..

Emil
William

Jentenavn vet jeg ikke, men tror ikke jeg kan få guttebarn som burde vel tenkt mer på jentenavn:)

Jente: Gia eller Gia Cecilie
Gutt: Aner ikkje! Vi har fleipa med Ake og Hakke, siden mannen heiter Bakke til etternavn.. :P

Back
Topp