tror den heter bare wow jeSå mye fint du har kjøptsånn kopp ønsker jeg også å kjøpe, hvilket merke er det? Genial
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror den heter bare wow jeSå mye fint du har kjøptsånn kopp ønsker jeg også å kjøpe, hvilket merke er det? Genial
Masse fint du har fått for pengene
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal prøve å se om jeg finner sånntror den heter bare wow je![]()
enda noe at det ikke er bare her da, her har det blitt forbud mot kopp igjen, og hun som var så flink til å drikke av koppSkal prøve å se om jeg finner sånnsnupp elsker å søle.. :-/
Samme her.. Om hun drikker av kopp, så snur hun den plutselig opp/ned. Så det prøver jeg å unngå. Hun rister å prøver å søle med tutkoppene også for tiden...enda noe at det ikke er bare her da, her har det blitt forbud mot kopp igjen, og hun som var så flink til å drikke av kopp![]()
Samme her.. Om hun drikker av kopp, så snur hun den plutselig opp/ned. Så det prøver jeg å unngå. Hun rister å prøver å søle med tutkoppene også for tiden...
Phu.. Så kan jeg også håpe det er en fase.. Nytter ikke hva jeg gjør..da håper vi det er en fase, for det er akkurat slik her også.......