linusisvingen
Forumet er livet
Å herlighet, jeg jubler med deg! Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så god du er, KnertenHvordan går det med den vordende tobarnsmamma´n? Er formen god? Spennende periode du er inne i, Hestehoven, og jeg gleder meg stort på dine vegne. Endelig ble det klaff!![]()
Hurra for kvalmeSå god du er, KnertenEr mye kvalm, og det er jeg kjempeglad for, det tyder på at hcg stiger og alt er som det er ... Blir superspennende med ultralyd, 13 mars
![]()
Det er veldig nervepirrende jaHurra for kvalmeJa spent selv med ultralyd den 12 mars
Blir godt å få en bekreftelse....merker det er nervepirrende
Enig med degDet er veldig nervepirrende jaskal bli så sykt godt å få den ultralyden unnagjort
Ikke jeg heller ...Enig med deguff klarer ikke å slappe av før det
![]()
Hehe, det føles litt merkelig å skulle like et innlegg der du skriver du er kvalm, men i denne sammenhengen er det jo faktisk bare et supert tegnSå god du er, KnertenEr mye kvalm, og det er jeg kjempeglad for, det tyder på at hcg stiger og alt er som det er ... Blir superspennende med ultralyd, 13 mars
![]()
. Ikke lenge til tidlig UL heller. Utrolig spennende! Følger med deg på ferden videre.