Jeg er graviiiiiid:)

Åååå, FOR en fantastisk nyhet <3 <3 Gratulerer så inderlig mye, dette er deg vel fortjent!! Fortsett å rug vel nå da i 8 mnd til <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Gratulerer!!!! Hurra såååå gøy :)

Gratulerer så mye!! :)

Gratulera så masse! Kjempenyheter! :)

Gratulerer så mye ❤️

Gratulerer!!! For en herlig oppdatering! Er så glad på dine vegne:-) Måtte spiren vokse seg stor og sterk!

Gratulerer :-) :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :)

Hvordan går det med den vordende tobarnsmamma´n? Er formen god? Spennende periode du er inne i, Hestehoven, og jeg gleder meg stort på dine vegne. Endelig ble det klaff! :)

Hvordan går det med den vordende tobarnsmamma´n? Er formen god? Spennende periode du er inne i, Hestehoven, og jeg gleder meg stort på dine vegne. Endelig ble det klaff! :)
Så god du er, Knerten :) Er mye kvalm, og det er jeg kjempeglad for, det tyder på at hcg stiger og alt er som det er ... Blir superspennende med ultralyd, 13 mars :)

Så god du er, Knerten :) Er mye kvalm, og det er jeg kjempeglad for, det tyder på at hcg stiger og alt er som det er ... Blir superspennende med ultralyd, 13 mars :)
Hurra for kvalme ;) Ja spent selv med ultralyd den 12 mars :) Blir godt å få en bekreftelse....merker det er nervepirrende

Hurra for kvalme ;) Ja spent selv med ultralyd den 12 mars :) Blir godt å få en bekreftelse....merker det er nervepirrende
Det er veldig nervepirrende ja:) skal bli så sykt godt å få den ultralyden unnagjort

Hehe, det føles litt merkelig å skulle like et innlegg der du skriver du er kvalm, men i denne sammenhengen er det jo faktisk bare et supert tegn ;). Håper du kan bli kvitt kvalmen snart og heller ha andre klare symptomer, men alt er verdt det til slutt samme hva :love2. Ikke lenge til tidlig UL heller. Utrolig spennende! Følger med deg på ferden videre.

Back
Topp