Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Skal på Riksen snart...I dag var det også negativ test på urinen da så jeg har ikke så mye håpKrysser fingrene for deg i dag![]()
Takk Knerten!Ja,det er det jo eneste trøsten!Det er jo ikke uvanlig at det ikke kan gå på første forsøk da.Så det viktigste er nok å ikke miste håpet og stå på!Uff, da, vi får krysse fingrene for at du er en av de få som skiller ut hcg i urinen tregere enn normalt. Lykke til med blodprøven i dag! Satser på at du kan få en gledelig overraskelse. Uansett veldig godt å vite at du har to egg på frys dersom det ikke går denne gangen.
I denne sammenhengen er det jo en god trøst også, selv om det ikke føles sånn der og da selvsagt. Nei, det er mer vanlig å måtte ha flere forsøk enn at det skal klaffe med én gang, så hold på de positive tankene dine dersom blodprøven i dag skulle være negativ. Du lykkes til slutt uansett!Takk Knerten!Ja,det er det jo eneste trøsten!Det er jo ikke uvanlig at det ikke kan gå på første forsøk da.Så det viktigste er nok å ikke miste håpet og stå på!
Jepp,det var som forventet det.Jeg er ikke gravid KnertenI denne sammenhengen er det jo en god trøst også, selv om det ikke føles sånn der og da selvsagt. Nei, det er mer vanlig å måtte ha flere forsøk enn at det skal klaffe med én gang, så hold på de positive tankene dine dersom blodprøven i dag skulle være negativ. Du lykkes til slutt uansett!
Uff, sender deg en kjempestor klemJepp,det var som forventet det.Jeg er ikke gravid Knerten![]()
Samtidig er det mer enn lov å gråte, hyle, være sint og frustrert. Det er en viktig del av bearbeidelsen det også.