Rugedag 12

Amanita

Betatt av forumet
I dag er det rugedag 12 og testen er fortsatt negativ.I morgen skal jeg ta blodprøve.Tror dere at det er fortsatt håp for meg?:(

Det finnes håp. Jeg hadde hcg på 19 på første blodprøven forrige gang, og det kan være for lavt til at det vises på en urinprøve. Men jeg hadde ekstremt lave verdier da, oftest ville en prøve vise positiv nå. Man vet aldri, egget kan feste seg alt fra 3 til 10 dager etter eggløsningen - og har det festet seg sent så vil jo prøven bli positiv sent også. Jeg krysser fremdeles fingrene!

Fortsatt kan hcg-konsentrasjonen din være for lav til at den fanges opp av urintester, så ikke mist motet helt enda. Krysser fingrene for deg! :)

Krysser fingrene for deg i dag:)

Uff, da, vi får krysse fingrene for at du er en av de få som skiller ut hcg i urinen tregere enn normalt. Lykke til med blodprøven i dag! Satser på at du kan få en gledelig overraskelse. Uansett veldig godt å vite at du har to egg på frys dersom det ikke går denne gangen.

Uff, da, vi får krysse fingrene for at du er en av de få som skiller ut hcg i urinen tregere enn normalt. Lykke til med blodprøven i dag! Satser på at du kan få en gledelig overraskelse. Uansett veldig godt å vite at du har to egg på frys dersom det ikke går denne gangen.
Takk Knerten!Ja,det er det jo eneste trøsten!Det er jo ikke uvanlig at det ikke kan gå på første forsøk da.Så det viktigste er nok å ikke miste håpet og stå på!

Takk Knerten!Ja,det er det jo eneste trøsten!Det er jo ikke uvanlig at det ikke kan gå på første forsøk da.Så det viktigste er nok å ikke miste håpet og stå på!
I denne sammenhengen er det jo en god trøst også, selv om det ikke føles sånn der og da selvsagt. Nei, det er mer vanlig å måtte ha flere forsøk enn at det skal klaffe med én gang, så hold på de positive tankene dine dersom blodprøven i dag skulle være negativ. Du lykkes til slutt uansett!

I denne sammenhengen er det jo en god trøst også, selv om det ikke føles sånn der og da selvsagt. Nei, det er mer vanlig å måtte ha flere forsøk enn at det skal klaffe med én gang, så hold på de positive tankene dine dersom blodprøven i dag skulle være negativ. Du lykkes til slutt uansett!
Jepp,det var som forventet det.Jeg er ikke gravid Knerten:(

Jepp,det var som forventet det.Jeg er ikke gravid Knerten:(
Uff, sender deg en kjempestor klem :(. Det er fryktelig tøft de gangene man får det slaget i ansiktet. Ta godt vare på deg selv, plei deg selv og gjør hyggelige ting, så er du snart klar for ny dyst! :love7Samtidig er det mer enn lov å gråte, hyle, være sint og frustrert. Det er en viktig del av bearbeidelsen det også.

Utrolig leit å høre:( Men du gir ikke opp nå:) Bare å kjøre på. Jeg heier på deg! :):D

Back
Topp