IKM uke 11

Ja var gledelig at el kom før forventet :) snart får vi svar alle sammen :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg er spent! Håper det blir klaff denne måneden. For med klaff neste pp vil terminen bli tett opp mot jul, det har jeg ikke så veldig lyst til... Men kommer ikke til å hoppe over noen pp.

Ja, jeg er spent! Håper det blir klaff denne måneden. For med klaff neste pp vil terminen bli tett opp mot jul, det har jeg ikke så veldig lyst til... Men kommer ikke til å hoppe over noen pp.

Det har vi tenkt på også.. Men kjipt å hoppe over også ja :S Får se litt hva vi gjør hvis det blir tilfellet.. Har tøff tid foran meg på skolen også nemlig så tenker jo litt på det. Kan nesten ikke ha fravær og jeg pendler 2 timer hver vei. Klaff neste pp kan fort føre til at jeg er dårlig akkurat den perioden. Innspurten nå så er jeg snart ferdig utdannet

Det har vi tenkt på også.. Men kjipt å hoppe over også ja :S Får se litt hva vi gjør hvis det blir tilfellet.. Har tøff tid foran meg på skolen også nemlig så tenker jo litt på det. Kan nesten ikke ha fravær og jeg pendler 2 timer hver vei. Klaff neste pp kan fort føre til at jeg er dårlig akkurat den perioden. Innspurten nå så er jeg snart ferdig utdannet

Ja, kjedelig om det viser seg å ta veldig lang tid. Da vil ihvertfall jeg angre på å ha hoppet over en pp:rolleyes: Er du ferdig i juni? Jeg var student når jeg ble gravid med datteren min. Fant det ut 16. mai. Var ordentlig kvalm og uvel på to muntlige eksamener i juni:p Ikke noe gøy, men det gikk overraskende bra:p Har du jobb, eller skal du søke når du er ferdig? Er jo greit å få ordentlig lønn i permisjonen også. Må vel ha jobbet 6 av de siste 10 måneder før barnet blir født. Om de ikke har endret på det...

Sex ved EL-tid er egentlig ganske vondt. Føles som tappen er på tur ut, og gubben treffer den som F..
Men hva gjør man ikke for å få en liten skatt :)

Lengter etter en hjerteknuser :-)

D
Sex ved EL-tid er egentlig ganske vondt. Føles som tappen er på tur ut, og gubben treffer den som F..
Men hva gjør man ikke for å få en liten skatt :)

Lengter etter en hjerteknuser :)
Det samme har jeg erfart! Ikke noe særlig. Men greit å vite at man treffer iallefall;)

Da ønsker jeg dere alle en god natt. Imorgen er det en tur til gyn. Blir spennende å høre hvordan det ser ut ang PCOS etter at jeg har gått ned 20 kg.
Skal også spørre om å få bruke crinone.

Da ønsker jeg dere alle en god natt. Imorgen er det en tur til gyn. Blir spennende å høre hvordan det ser ut ang PCOS etter at jeg har gått ned 20 kg.
Skal også spørre om å få bruke crinone.

Så utrolig flink du er! Håper det har gitt resultater:) Lykke til i morgen! God natt:)

Har nok jukset litt ang å gå ned i vekt. Sleit med å gå ned pga PCOS.

Uansett om du fikk hjelp så krever det mye viljestyrke og selvdisiplin å få det til! Så jeg syns at du har vært flink:)

Her ble jeg vekket klokka fem i morges. Natt enda da, spør du meg!o_O

Uansett om du fikk hjelp så krever det mye viljestyrke og selvdisiplin å få det til! Så jeg syns at du har vært flink:)

Her ble jeg vekket klokka fem i morges. Natt enda da, spør du meg!o_O
Takk for det :)
Er bare mange som mener at man ikke er flink når man er blitt operert. Men for meg var det det som hjalp. Har vært overvektig i snart 20 år pga PCOS, og har vært jojo-slanker med opp og ned 5-6 kg. Klarte ikke å komme mer ned, da vekta stoppa opp. Så legen anbefalte til slutt operasjon. Tok den privat, da jeg er for "lett" for offentlig sykehus.

Takk for det :)
Er bare mange som mener at man ikke er flink når man er blitt operert. Men for meg var det det som hjalp. Har vært overvektig i snart 20 år pga PCOS, og har vært jojo-slanker med opp og ned 5-6 kg. Klarte ikke å komme mer ned, da vekta stoppa opp. Så legen anbefalte til slutt operasjon. Tok den privat, da jeg er for "lett" for offentlig sykehus.

Har en nabo som nettopp har vært gjennom det samme. Hun sliter nok med samme problem som deg. Det er jo ikke noen quick fix akkurat, som mange tror.

Lykke til i dag! Håper du får crinone:)

Har en nabo som nettopp har vært gjennom det samme. Hun sliter nok med samme problem som deg. Det er jo ikke noen quick fix akkurat, som mange tror.

Lykke til i dag! Håper du får crinone:)
Føles kanskje som en quick-fix i starten når man raser bed i vekt. Men jobben kommer etterpå. Man skal spise rett, man skal spise nok, man skal holde seg på lav vekt.
Men jeg angrer ikke. Helsa mi har virkelig fått et løft. Har kutta ut 4 av 5 medisiner :)

Føles kanskje som en quick-fix i starten når man raser bed i vekt. Men jobben kommer etterpå. Man skal spise rett, man skal spise nok, man skal holde seg på lav vekt.
Men jeg angrer ikke. Helsa mi har virkelig fått et løft. Har kutta ut 4 av 5 medisiner :)

Så fantastisk!:)

Herregud så trøtt jeg er. Sitter her på jobb å sovner omtrent. *gjesp*Minimalt med søvn idag da vesla har fått spysjuka. Føler meg kvalm å jævlig idag selv. Så kanskje omgangssyken har tatt meg også:/ buhu..vil ikke..

Håper dere vakre damer for en strålende dag :)

Herregud så trøtt jeg er. Sitter her på jobb å sovner omtrent. *gjesp*Minimalt med søvn idag da vesla har fått spysjuka. Føler meg kvalm å jævlig idag selv. Så kanskje omgangssyken har tatt meg også:/ buhu..vil ikke..

Håper dere vakre damer for en strålende dag :)

Minimalt med søvn inatt skulle det stå :)

God bedring til lille frøken.
Håper du unngår den sjuka, og at du får hvilt deg litt iløpet av ettermiddagen :)

Takk for det :) ja, håper den holder seg langt unna. Kan heller vente litt så kan jeg få "gravid-spysjuka" istedenfor. Haha. Da vet man hvertfall at det kommer noe godt ut av det :pJa det blir nok å slenge seg langflat på soffan når jeg kommer hjem igjen ja. Trist og grått vær her idag også,så det hjelper ikke akkurat på trøttheta. Men går seg vel til får'n tru :)

Du får si ifra åssen det går idag da. Er spent på dine vegne:D

Back
Topp