Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjøpte et ansiktsvann på apoteket i går, mot fet og uren hud. Syns allerede det funker jeg. Også lagde jeg peeling selv av olje, sukker og salt. Skrubb en gang i uka, bruk krem uten olje i å rens ansikte om morgen og kveld
Dere må bare for all del ikke anta at dere har fet hud visst dere får kviser. Den mest vanlige grunnen til kviser er TØRR hud og overproduksjon av talg for å kompensere. Gå til en hudpleier å få en hudanalyse så får du tips til hva du kan gjøre. Det er som regel helt gratis
Time hos hudlege kan også være en idé. Bruker selv Epiduo og Differin (på resept) når det er krise, og La Roche Posay-kremen Kerium DS. Greier å holde det under sjakk nå, etter litt krisehud for en måned siden.
Har slitt med kviser siden jeg var 12, og fikk roaccutan/isotretinoin-kur for noen år siden. Har stort sett helt grei hud nå, ser bare dritt ut hver gang jeg blir gravid.