Ol-grener som burde komme tilbake?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Haha, husker du ikke det altså?? Du er altfor ung - hehe ;) Det var en merkelig idrett gitt!
født i 88 med en familie som ikke er sååå glad i idrett så den gled rett forbi meg ;)
Ser frytkelig merkelig ut ja, men morsomt da :p

det tror je aldri je har sett heller..... og je er da født i 82.....

Og jeg 80. Var vel i Albertville i 92 så du hadde vel husket det om du så det? :)

Jeg er vokst opp i en over gjennomsnittlig idrettsinteressert familie og har arvet den interessen selv så sånt har jeg sett det meste av :D

Og jeg 80. Var vel i Albertville i 92 så du hadde vel husket det om du så det? :)

Jeg er vokst opp i en over gjennomsnittlig idrettsinteressert familie og har arvet den interessen selv så sånt har jeg sett det meste av :D

Ja så det var med i 92, men her så vi ikke mye idrett når jeg var lita, kom med alderen den interessa hos meg

Haha, husker du ikke det altså?? Du er altfor ung - hehe ;) Det var en merkelig idrett gitt!
Jeg er også født i 80, og klarte ikke å huske det før jeg gikk inn på linken :-P

Da gikk det opp et lys for meg ;-)

På skolen hadde vi stort prosjekt under OL i Albertville, så jobba masse med OL og medaljer og sånn ;-)
Spesiell idrett :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp