Lister meg forsiktig inn her

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Har visst om nyheten i en uke nå og er 4+6 idag ut i fra mens termin, noe som gir meg termin 31 oktober. Småjenter kommer til å være litt på oktober og november forumet :)

Dette barnet er ønsket lenge og vi trodde nesten vi var nødt til å gå til legen, men vi slapp det og klarte det på egenhånd :D

Klarer likevel ikke slippe gleden helt da vi ble gravide med kjemisk graviditet sist... Om en uke skal jeg til legen og ønsker da tidlig ul :)

Vi er 25 og 28 år og vi bor i Hedmark. Har to hunder og ingen barn fra før.. Vi gleder oss veldig og ønsker å skrike det ut til alle.. Hihi <3 :DImageUploadedByBV Forum1393253262.872228.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kommer ****

Skulle det stå


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen:) Jeg vet heller ikke om jeg hører til her eller oktober..Vet ikke hvor langt jeg er kommet da jeg ikke har noe å gå ut fra da jeg måtte avbryte pillebrett pga mistanke som stemte:)Har blitt henvist på tidlig ul av lege for å finne ut, men har ikke fått time ennå
 
Har visst om nyheten i en uke nå og er 4+6 idag ut i fra mens termin, noe som gir meg termin 31 oktober. Småjenter kommer til å være litt på oktober og november forumet :)

Dette barnet er ønsket lenge og vi trodde nesten vi var nødt til å gå til legen, men vi slapp det og klarte det på egenhånd :D

Klarer likevel ikke slippe gleden helt da vi ble gravide med kjemisk graviditet sist... Om en uke skal jeg til legen og ønsker da tidlig ul :)

Vi er 25 og 28 år og vi bor i Hedmark. Har to hunder og ingen barn fra før.. Vi gleder oss veldig og ønsker å skrike det ut til alle.. Hihi <3 :DVis vedlegget 51846


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye! Fantastisk at dere fikk det til selv :)
 
Gratulerer så mye! Fantastisk at dere fikk det til selv :)

Takk :D tar en test hver dag for jeg klarer ikke tro helt på det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen:) Jeg vet heller ikke om jeg hører til her eller oktober..Vet ikke hvor langt jeg er kommet da jeg ikke har noe å gå ut fra da jeg måtte avbryte pillebrett pga mistanke som stemte:)Har blitt henvist på tidlig ul av lege for å finne ut, men har ikke fått time ennå

Så spennende da :) kan få deg en positiv overraskelse da Mtp hvor langt på vei du er :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer ! Det er så gøy at vi begynner å bli noen innpå her nå :)
 
Back
Topp