Hva jobber du med?

.

Bpa:-) (brukerstyrt personlig assistent for ungdommer med funksjonshemning)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jobber på Kappahl :)

Var på Kappahl i stad og kjøpte en sånn liten og søt bukse i størrelse 44 :-) Heldig du er som kan sniktitte på alle de fine klærne hver dag!
Er mye fint babytøy i Newbie serien( der nicket mitt kommer fra :p) og har kommet veldig mye fint vårnytt inn nå... Er gøy med babytøy da :D

Bonde her også GledeSprederen!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
hva slags dyr har dere da? Vi har melke kuer :)

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

I klesbutikk, der vi selger både dameklær, kosmetikk, undertøy og barneklær.

Vi også har melkekuer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
For jeg spørre hvor i landet dere er? Vi tilhører nord Rogaland ikke langt fra Haugesund

Vi bor i Oppland. :) Moro å se at det er flere som er bønder. ;)
Kjempe gøy. Bondelivet er jo nært vekke vis dette skal fortsette med att folk legger ned bort etter. Har dere mange like dyr eller?

Kjempe gøy. Bondelivet er jo nært vekke vis dette skal fortsette med att folk legger ned bort etter. Har dere mange like dyr eller?

Trist at så mange legger ned. Her i bygda var vi mange før. Nå er det bare vi som har kuer.
Vi har en passe stor gård, med ca 15 kuer. og har like mange dyr som vi alltid har hatt. Men mannen min drømmer om å bygge ut og satse på flere dyr. Må vel snart gjøre noe.. For nå må jo alle ha løsdrift snart. Har bare båsfjøs, og dårlig plass til kalver. Hadde vært moro å hatt plass til å fore opp okser.
Mannen min har jobb utenom og svigerfar hjelper til. Har ikke klart å være i fjøset på lenge, pga elendig form. Men håper det blir bedre. Flytter dyra til fjells på sommeren og da er planen at jeg skal være der en mnd. Håper det går bra.

Trist at så mange legger ned. Her i bygda var vi mange før. Nå er det bare vi som har kuer.
Vi har en passe stor gård, med ca 15 kuer. og har like mange dyr som vi alltid har hatt. Men mannen min drømmer om å bygge ut og satse på flere dyr. Må vel snart gjøre noe.. For nå må jo alle ha løsdrift snart. Har bare båsfjøs, og dårlig plass til kalver. Hadde vært moro å hatt plass til å fore opp okser.
Mannen min har jobb utenom og svigerfar hjelper til. Har ikke klart å være i fjøset på lenge, pga elendig form. Men håper det blir bedre. Flytter dyra til fjells på sommeren og da er planen at jeg skal være der en mnd. Håper det går bra.
Her bygde svigerfar løsdrift for ca 20 år siden vi har bygd ut nå til 41 dyr har melkestall og plass til en del kalver unge dyr og okser husker ikke eksakt tall nå men vi var heldige og fikk kjøpt nabo gården med fjøs på så var bare og bytte innredning og gjøre om litt.

Back
Topp