IKM uke 11

Slik ble dagens test tatt nå klokka 18. I hår på samme tid var den kjempesterk. Har ikke klart å være helt uten toalettbedøk og drikke men det var det jo ikke i går heller :) Betyr det at el har vært i dag da eller i går? Håper aksjene ble bra nok for nå er vel sjansen over for denne gang..?

Det betyr sannsynligvis at LH toppen er over, altså hormonet som skal tvinge eggløsning. Nå kan egget løsne alt fra 0-48 timer etter positiv test, altså i går, i dag eller i morgen. Det vanlige er å beregne at egget løsner dagen etter positiv test og at du er 1 dpo i morgen, så kan godt legge inn ekstra-aksjer i dag om dere vil, men så kan du nok telle ned til IKM og testing.

Da kan det egentlig hende at min IKM faktisk blir søndag i uke 10 :P Men holder en fot i begge ukene jeg :) Slike previlegier kan jeg vel ha siden jeg startet tråden tross alt :P hehehe :) Vanskelig med disse uregelmessige syklusene :)

De
Da kan det egentlig hende at min IKM faktisk blir søndag i uke 10 :p Men holder en fot i begge ukene jeg :) Slike previlegier kan jeg vel ha siden jeg startet tråden tross alt :p hehehe :) Vanskelig med disse uregelmessige syklusene :)

Det samme gjelder her. Er litt i begge ukene jeg også :) lurer på hvor lang syklusen blir denne mnd.. eller jeg håper jo tanta holder seg langt unna denne gangen. Nå vil jeg heller ha ei spire som sitter:p

De

Det samme gjelder her. Er litt i begge ukene jeg også :) lurer på hvor lang syklusen blir denne mnd.. eller jeg håper jo tanta holder seg langt unna denne gangen. Nå vil jeg heller ha ei spire som sitter:p

Det håper jeg også :) Men luksus å få være litt her og litt der :)

Tror det blir å legge inn litt i-siste-liten-aksjer i dag ja :) Nå begynner den laaaaange ventetiden frem mot IKM. Så spørs det om jeg kjenner like mange tegn som ikke er der denne gangen. Var jo skråsikker sist pp på at det måtte være baby :(

Gomorgen :-) i natt drømte jeg at jeg ble gravid! Gikk inn på drømmetydning på internett å leste at det betyr at jeg snart blir det. Aldri har jeg trodd på spådommer men denne gangen bare MÅ jeg tro så godt jeg kan :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er testene fortsatt negative, men en anelse sterkere enn før. Ikke så rart, er bare på CD11, men har hatt EL på CD12 før, så greit å være litt tidlig ute med testinga synes jeg :) En fordømt forkjølelse har inntatt kroppen da, så håper ikke det gjør at jeg ikke orker kos når vi kommer til det punktet. Ellers kjenner jeg murring, vond korsrygg osv, så hadde ikke overraska meg om den ikke er så langt unna. Happy humping til dere som allerede er der :D

Her er testene fortsatt negative, men en anelse sterkere enn før. Ikke så rart, er bare på CD11, men har hatt EL på CD12 før, så greit å være litt tidlig ute med testinga synes jeg :) En fordømt forkjølelse har inntatt kroppen da, så håper ikke det gjør at jeg ikke orker kos når vi kommer til det punktet. Ellers kjenner jeg murring, vond korsrygg osv, så hadde ikke overraska meg om den ikke er så langt unna. Happy humping til dere som allerede er der :D
Jeg har nok EL på fredag.
Har CBD som viser de 4 mest fruktbare dagene, så da er det enda noen dager til selve EL-dagen.
Men her skal vi bruke uka til babymaking :)

Lengter etter en hjerteknuser :-)

Lykke til alle sammen! I dag var testen helt klart negativ, og det var forsåvidt den i går også så nå er det bare å vente og vente og vente på IKM..

Lykke til alle sammen! I dag var testen helt klart negativ, og det var forsåvidt den i går også så nå er det bare å vente og vente og vente på IKM..
Spennende! :) Krysser fingrene for oss alle. Har ikke hatt el enda, så venter enda på den..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi gjør jo ikke anna enn å vente. Vente,vente,vente. Hehe. Men er jo bare sånn det er. Til slutt kommer det jo noe bra ut av det :) er du 2 dpo du nå da eller? Er ikke helt inn i detta enda jeg. Hehe. Hadde positiv el test igår, og den idag så også positiv ut. Får hvertfall håpe aksjene ble lagt inn til riktig tid ;)

Back
Topp