Den største tragedie og dypeste sorg.

Beklager hvis jeg spør dumt nå, men skjønte ikke helt sammenhengen...?:/
Skrev du feil dato kanskje?

Uansett, du kjenner selv hva som er rett for deg. :-) Man har alltids kapasitet og kjærlighet nok til et barn til. Økonomi handler om prioriteringer, og har dere en fra før går det jo an å bruke utstyr om igjen :-) Kjøpe brukt osv :-)

Uff det er ikke lett det der. Jeg tror jo på at alt skjer for en grunn, selv om det ofte er vanskelig å se grunnen. Jeg klarer ikke å sette meg inn i din situasjon, graviditeten min er så ønsket. Har du sagt det du har skrevet her til samboeren din?

Oi, ja, skulle stå fredag 14.februar, altså for under 1 uke siden.

Er helt fjern for tiden. Sover dårlig, spiser ingenting... Å se sin egen onkel dø i bilulykke er ikke lett.

Har du vurdert å snakke med noen om det? Om sorgen du går og bærer på? Det er jo fryktelig tidlig, du har mistet to kjære på ekstremt kort tid. Det er absolutt ikke rart at du vurderer å beholde.

Er han åpen for å snakke ut skikkelig om det da og diskutere mulighetene?
For det burde være det beste:) Å hvis noe i deg sier deg at du ikke ønsker å ta abort, så har du svare ditt :-) <3

Jeg syns ikke det med at det ble bestemt før ulykken er et godt argument. Selvfølgelig får man andre syn på ting etter å ha opplevd noe så forferdelig så nært. Har dere snakket skikkelig ut om det ? Har du fått ham til å forstå hvordan dette har endret ditt syn på liv og død ? Det med tid, råd og kapasitet er jo vanskelig, men jeg tenker at alt ordnet seg alltid, man finner løsninger på det. Sender deg en god klem ! <3

Har snakket med legen, skal til psykolog til mandag. Må snakke om det jeg har sett og opplevd.

Han er ikke veldig åpen, for han sier som sagt at beslutningen er tatt.
Jeg klarer uansett ikke å beholde om han ikke støtter meg.. :(
Bra at du skal til psykolog, det er ikke hverdagskost du har vært igjennom.

Som mange sier i slike tilfeller: Det er utrolig lett å angre på en abort, men man angrer aldri på barnet man fikk. Man bør ikke ta abort om man ikke er 100% sikker. Lykke til, og kondolerer med onkelen og farfaren din. Klem

Som mange sier i slike tilfeller: Det er utrolig lett å angre på en abort, men man angrer aldri på barnet man fikk. Man bør ikke ta abort om man ikke er 100% sikker. Lykke til, og kondolerer med onkelen og farfaren din. Klem
Er helt enig med den! Skulle skrive akkurat det samme.
Du har opplevd to tragedier på meget kort tid, den avgjørelsen må ikke oppleves som en tredje. Det er bra at du får snakke med noen om det og tror det kan være en god ide å ta samboer med deg på samtale etterhvert.
Den praktisk delen finner dere løsning på hvis det blir nødvendig, det er jeg sikker på.
Stor klem og lykke til

Huff! Veldig trist å lese:(
Jeg har selv mistet nær familie på en veldig tragisk måte. Vil ikke legge ut om alt her, men send gjerne en pm om du vil ha noen å snakke med.
Sender deg en god klem. Vet det høres helt idiotisk ut, men det er en fase og det blir bedre. Det tar bare tid

Føler med deg... Men vet ikke annet å si en at jeg sender deg en stor klem!

*klemmepå*

Bellatrix, tror vi er i familie :)
Din farfar var sammen (gift?) med søstra til min morfar. Men nå vet jeg ikke om din pappa og onkel var (vi kaller hun Berta :)) sine barn? Din tante på den siden er ihvertfall søskenbarnet til mi mamma. Dvs at vi er 3meninger?
Utrolig trist det som skjedde :-( Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid selv, og håper kanskje det kan lyse opp dagen til mor og far når de kommer hjem igjen. De er for tiden på besøk hos "berta".

Lytt til hjertet og gjør det du føler er best for dere alle 3. Noen ganger tilpasser omgivelsene seg etterhvert. Folk kan få det mest utrolige til å fungere, og du får nok masse støtte hos familien uansett hva dere velger :)

Denne tror jeg så inderlig på...

"Når et lys slukkes, så tennes et nytt"

Bellatrix, tror vi er i familie :)
Din farfar var sammen (gift?) med søstra til min morfar. Men nå vet jeg ikke om din pappa og onkel var (vi kaller hun Berta :)) sine barn? Din tante på den siden er ihvertfall søskenbarnet til mi mamma. Dvs at vi er 3meninger?
Utrolig trist det som skjedde :-( Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid selv, og håper kanskje det kan lyse opp dagen til mor og far når de kommer hjem igjen. De er for tiden på besøk hos "berta".

Lytt til hjertet og gjør det du føler er best for dere alle 3. Noen ganger tilpasser omgivelsene seg etterhvert. Folk kan få det mest utrolige til å fungere, og du får nok masse støtte hos familien uansett hva dere velger :)

Okei? Hmm... Kan du gi et hint om hvor "berta" bor da? Jeg tror nemlig ikke vi er i slekt, historien passer ikke med min families slektsforhold.

Okei? Hmm... Kan du gi et hint om hvor "berta" bor da? Jeg tror nemlig ikke vi er i slekt, historien passer ikke med min families slektsforhold.
Tror ikke det samme kan ramme 2 familier på samme dag. Trodde du ville skjønne Berta.
Blir vanskelig å hinte det frem, men det starter på S og slutter på S. Kan jo nevte Fant, at de har bodd i Thailand, Røde kors... Men mulig din farfar hadde din onkel og din far fra før av når han møtte "berta"..

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi.. ja. Da er vi i slekt.. verden er liten!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp