Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra at du skal til psykolog, det er ikke hverdagskost du har vært igjennom.Har snakket med legen, skal til psykolog til mandag. Må snakke om det jeg har sett og opplevd.
Han er ikke veldig åpen, for han sier som sagt at beslutningen er tatt.
Jeg klarer uansett ikke å beholde om han ikke støtter meg..![]()
Er helt enig med den! Skulle skrive akkurat det samme.Som mange sier i slike tilfeller: Det er utrolig lett å angre på en abort, men man angrer aldri på barnet man fikk. Man bør ikke ta abort om man ikke er 100% sikker. Lykke til, og kondolerer med onkelen og farfaren din. Klem
Bellatrix, tror vi er i familie![]()
Din farfar var sammen (gift?) med søstra til min morfar. Men nå vet jeg ikke om din pappa og onkel var (vi kaller hun Berta) sine barn? Din tante på den siden er ihvertfall søskenbarnet til mi mamma. Dvs at vi er 3meninger?
Utrolig trist det som skjedde :-( Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid selv, og håper kanskje det kan lyse opp dagen til mor og far når de kommer hjem igjen. De er for tiden på besøk hos "berta".
Lytt til hjertet og gjør det du føler er best for dere alle 3. Noen ganger tilpasser omgivelsene seg etterhvert. Folk kan få det mest utrolige til å fungere, og du får nok masse støtte hos familien uansett hva dere velger![]()
Godt skrevet!!Som mange sier i slike tilfeller: Det er utrolig lett å angre på en abort, men man angrer aldri på barnet man fikk. Man bør ikke ta abort om man ikke er 100% sikker. Lykke til, og kondolerer med onkelen og farfaren din. Klem
Tror ikke det samme kan ramme 2 familier på samme dag. Trodde du ville skjønne Berta.Okei? Hmm... Kan du gi et hint om hvor "berta" bor da? Jeg tror nemlig ikke vi er i slekt, historien passer ikke med min families slektsforhold.