Så klar for å føde

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
...og Sambo er enda mer utålmodig!
Drømte i natt at jordmor sa at jeg ikke var moden i det hele tatt. Det tror jeg faktisk er sannheten også.

Er så klar for å bli ferdig nå. 10 dager til termin.

Kjenner følelsen.... Har gått over termin og blitt satt i gang med mine to første. Har veldig lyst til å gå i fødsel av meg selv denne gangen, så knasker bringebærkapsler, går til modningsakupunkur og krysser fingrene

Drikker bringebærte blad og går på
modningsakupunktur.

Fikk time hos jordmor på torsdag, skal spørre henne om hun kan sjekke da.

Jeg var sikker på at jeg skulle snike i køen og føde i natt :b I går kveld da jeg skulle legge meg fikk jeg en intens følelse av at jeg måtte finne fram og legge på tisselakenet i senga. Jeg fikk IKKE ro i sjela før jeg hadde gjort det! Men nei gitt, tørt og fint i senga og ingen baby :b Begynner å glede meg mer og mer nå altså!

Tisselaken, ja det er kanskje noe jeg bør kjøpe. Er det apoteket som har det?

Jeg fant faktisk bare fram et av underlaga til Oliver jeg :) De helt flate fra Kid, legger det under mitt eget laken. (Vurderer å legge et under et pledd i sofaen også.) Men vil tro apoteket har ja!

Jeg fant faktisk bare fram et av underlaga til Oliver jeg :) De helt flate fra Kid, legger det under mitt eget laken. (Vurderer å legge et under et pledd i sofaen også.) Men vil tro apoteket har ja!
Haha, tok det jeg har kjøpt til babyen jeg også;) Har kjøpt på ikea

IKEA? Bra, prøver å få med mannen der, så nå har jeg enda en grunn til å dra dit.
Hvis ikke får han vaske fostervann :P

Tviler på at vannet kommer til å gå her først, det skjer bare med 15 % iflg jordmor.

Sitter spent å venter, og håper de vonde kynnerne mine tar seg opp til rier hver gang. Haha
3 mars er ikke lenge til men føler det er fryktelig lenge til, :-p håper virkelig jeg slipper å vente lenge over termin...

IKEA? Bra, prøver å få med mannen der, så nå har jeg enda en grunn til å dra dit.
Hvis ikke får han vaske fostervann :P

Tviler på at vannet kommer til å gå her først, det skjer bare med 15 % iflg jordmor.
10% har jeg hørt :) Men sist hadde vi ny seng til 25.000, så jeg var lite sugen på fostervann i den. Og jaggu gikk ikke vannet i senga!

Sitter spent å venter, og håper de vonde kynnerne mine tar seg opp til rier hver gang. Haha
3 mars er ikke lenge til men føler det er fryktelig lenge til, :p håper virkelig jeg slipper å vente lenge over termin...

Samme her, men har fått ny termin 28. feb.

Har skikkelig vondt i høyre eggstokk, men det har jeg hat en stund. Har kommet og gått, men i dag gjør det ekstra vondt.
Snakk om å kjenne på ALLE tegn!

Nei, kjære! I dag blir det pulings.

Haha! Ringte til føden i sted da jeg var sikker på at vannet skulle gå. Stod inne i en butikk og plutselig stakk det til noe så stygg j... oppi hufsa, samt nedpress. Var livredd for at vannet skulle gå i butikken, men det var mest på grunn av at hun som jobbet der nettopp hadde vasket gulvet. Når jeg ringte føden ble de ikke videre alarmert, for å si det mildt.. Jaja;) Er tross alt førstegangs;) Det er fortsatt 5 lange uker igjen til termin:(

Veldig klar jeg også, selv om hun godt kan vente et par uker enda, er så mye som skjer de to nærmeste ukene. Men etter det så kan hun bare komme! :) Jordmor tror kanskje ikke jeg kommer til å gå til termin, siden jeg har til dels vonde kynnere, nedpress, stikninger og har fått en del ødem. Fødeansiktet er godt på vei her for å si det sånn :P Spent på når det blir! :)

Her har vi begge drømt om fødsler i hele natt, haha.

Jeg våknet med en kynner og ganske sterke mensmurringer.
De har gitt seg nå, har forresten hat murringer som har kommet og gått i svangerskapet.

Jaja, modningsakupunktur i dag.

Har hat masse murringer i dag, håper det er gode tegn!

Jordmor sjekker ikke modning før etter termindato!!! Bah.

Hodet var "knapt festet" står det i papirene min.
Ny kontroll på termindato neste uke.

Jordmor sjekker ikke modning før etter termindato!!! Bah.

Hodet var "knapt festet" står det i papirene min.
Ny kontroll på termindato neste uke.

Hvorfor ikke? Blir sjekket hver gang, men går til oppfølging hos gynekolog, da..

Back
Topp