Hva tenker dere om dette?

Det må vel være mulig å gjemme bilnøklene bort fra denne ungen?!?:oops::mad:
Bare flaks at han ikke har skadet seg selv, sin søster eller andre uskyldige mennesker!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er jo bare flaks at ingen er blitt skadet :o Skulle tro de hadde tenkt at de burde ha god oversikt over bilnøkler!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja det tenker jeg og, at det må da gå an å gjemme bilnøklene et sted han ikke aner om!
Og at tanta lar nøklene stå i etter første runde er jo helt horribelt!
Han har hatt griseflaks!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Synes det er helt sykt at det samme skjedde en gang til:-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den eneste man kan "stole" på i trafikken, er seg selv!!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

det er skikkelig sykt! skjønner virkelig ikke at det går ann! kjenner de veiene der også og de er farlige nok for de som faktisk kan å kjøre bil!
mange trailere som kjører der + mye is og snø på veien!

Jeg tenker det at han må jo ha lært å kjøre bil et sted, et så lite barn klarer ikke kjøre bil så langt om de ikke har blitt lært det, og så små barn har INGEN TING bak et ratt å gjøre. Han sa jo til og med sist gang at han hadde stoppa for å sladde og leke seg litt... Håper virkelig at denne gutten og disse foreldrene nå har lært, og at dette ble siste gang!

Jeg tenker det at han må jo ha lært å kjøre bil et sted, et så lite barn klarer ikke kjøre bil så langt om de ikke har blitt lært det, og så små barn har INGEN TING bak et ratt å gjøre. Han sa jo til og med sist gang at han hadde stoppa for å sladde og leke seg litt... Håper virkelig at denne gutten og disse foreldrene nå har lært, og at dette ble siste gang!
Det har du jammen rett i...
Dette skulle han strengt tatt ikke ha klart, så ett eller annet sted har han lært det...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Veødig skummelt! Tenk om noe skulle skje. Foreldra for lære seg å hjemme nøklene!

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Kjære vene en gang til? Hadde nå gjemt nøklene je da

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herregud.. igjen!?!
Ungen har jo tydeligvis ingen impulskontroll.. kanskje foreldrene burde få det sjekket opp?

Back
Topp