Hodet er festet

Åh så deilig! Håper på like gode nyheter i morgen :)

Fikk vite at hodet var festet når jeg var på ktr på mandag, 38+3, 2. gangs jeg og :)

Fikk vite at det var festet jeg og i uke 38 på dagen. Så er såå fornøyd, deilig å det klart. Hehe

Så kjekt jeg har ingen forhåpninger om at det skal skje her... Ingen av de andre har festet seg dessverre.

Hva er egentlig fordelen med at det er festet? Kun at da får den ikke snudd seg igjen? Storebror var festa i uke 32, men han ble født 9 dager over termin uansett, så regner med det ikke har noe å si for når man føder. Lillebror var ikke festa i forrige uke (uke 36), men får se hos jordmor i morra. Jeg ser ikke for meg at han kommer til å snu seg rundt igjen uansett for han ligger langt ned med hodet og har gjort det en stund.

Å, spennende! Jeg håpet litt på at hodet var festet da jeg var hos jordmor i forrige uke, men det var det ikke dessverre. Skal til jordmor på tirsdag neste uke (da er jeg 37+6) så har et lite håp om at hodet skal ha festet seg da. Spesielt fordi da skal sambo være med også:)

Kjenner du noe forskjell på bekkenet? De sier jo at de som har slitt med bekkenløsning har mindre vondt etter at hodet er festet fordi det stabiliserer seg nedi der. :)

Kjenner du noe forskjell på bekkenet? De sier jo at de som har slitt med bekkenløsning har mindre vondt etter at hodet er festet fordi det stabiliserer seg nedi der. :)

Her er hodet festet og jeg sliter om ikke mer, så i alle fall like mye med bekkenet. Det er vel som med det meste at det er individuelt. :)

hodet er ikke festet, men kommet ned. hos meg ble bekkenet bedre etter hodet sank ned for 3 uker siden

Det er det samme med bekkenet her, men det kan være fordi jeg fikk en vridning i bekkenet når jeg skle på is på mandag :-/
Husker det ble bedre når jeg gikk med dattera og ho festa seg :-)

Her er bekkenet blitt superdårlig siste uken, samtidig som hodet har gått fra bevegelig til festet :( men nå mistenker jeg at vondtene har mest med heftig oppussing å gjøre :p

Her er bekkenet blitt værre etter bebisen festa seg. Rart det der. Flr noen blir det så mye bedre. Lucky them...

Føler ikke jeg har samme presset ned som jeg hadde i en periode. Blir spennende i dag!

Vært hos jordmor nå. Hodet er fortsatt bevegelig så vidt det er, men er laaaaaangt nede, så sjansen var minimal for at han kom til å snu seg igjen. Da ville jeg iallefall merke det godt. Var ganske vanlig at det ikke var festet hos andregangsfødende. Før pleide man å si at man måtte legge seg ned om vannet gikk og hodet ikke var festet, men det hadde de gått bort fra nå, så om hodet var festa eller ikke hadde egentlig ikke så mye å si.

Håper jeg er blandt de heldige som slipper unna med mindre bekkenvondt når hodet er festa :) Skal til jm til uka, så vi får se hva ho sier da. Er det festa alt, så kan i alle fall ikke jeg merke det!

Back
Topp