Skravletråd

Åååå, så gøy. Her bare står vi. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, plutselig bare slapp han seg og labbet avgårde! Og så sååå fornøyd som han var. :p
Han gikk rundt og rundt her i i hvert fall en halvtime. Skulle ikke tro det var de første skrittene uten støtte. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ja, plutselig bare slapp han seg og labbet avgårde! Og så sååå fornøyd som han var. :p
Han gikk rundt og rundt her i i hvert fall en halvtime. Skulle ikke tro det var de første skrittene uten støtte. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hehe så søt, kan skjønne han var stolt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååå! Lille bolla mi går! :D
Og går, og går, og går! Haha!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Åh, så flink!! :-D Her leier vi med en hånd ennå, driver å slipper seg litt i sofaen, men er ikke så lett å gå stødig der :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Juhuuu! Nytt leketøy snart på vei i posten. Den håpløse dingsen jeg bruker nå funker bare når den selv vil, og det er egentlig aldri.. Med mitt telefonforbruk funker det dårlig med slike grisedyre saker, så det ble en Samsung Galaxy S2 Plus denne gangen. :D
Kanskje den til og med takler BV-appen oftere enn én gang i uken. :p
 
Juhuuu! Nytt leketøy snart på vei i posten. Den håpløse dingsen jeg bruker nå funker bare når den selv vil, og det er egentlig aldri.. Med mitt telefonforbruk funker det dårlig med slike grisedyre saker, så det ble en Samsung Galaxy S2 Plus denne gangen. :D
Kanskje den til og med takler BV-appen oftere enn én gang i uken. :p
Åhåiåhåi her måtte jeg le etter to flotte setninger!! Et leketøy som fynker når det vil, og attpåtil ditt leketøy?! Hohohihi
 
Jeg er ikke trøtt, jeg er ikke trøtt, jeg er ikke trøtt… Vært på jobb fra 13 til 21 og skal vekke fetteren min som blir 30 kl 2400. Gi meg styrke!!!
 
Oh my god, så mye BURSDAGER! A har vært i bursdag 3 helger på rad, til helgen skal vi feire gubben og E med familie og så dumpet det visst ned en invitasjon i postkassa i dag. Og om et par uker er det tre barnebursdager til. :eek:
Må virkelig lære meg å ha et lass passende gaver og kort i skapet..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Weee! Telefonen min er kommet til butikken! Gjett hva jeg skal i kveld? :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hva gjør man når man har vært hos legen og fått slimløsende og det ikke funker, men blir verre? Går til legen igjen og får annet merke eller bare rett på apoteket?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kan være at du blir verre før du blir bedre. :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Back
Topp