Så fint, likte veldig godt skapet! Noen sånnt burde vi også kjøpt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint, likte veldig godt skapet! Noen sånnt burde vi også kjøpt.
Er det Oliver?Jeg elsker det skapet! Egentlig aaalt for dyrt, men jeg fant ikke noe billigere som lignet... Men det er tidløst og skikkelig kvalitet så hun kan ha det lenge, så da ble det så vi kjøpte det likevel![]()
Hvor har du kjøpt den oppbevaringsposen til lekegrinda!!!!Litt av vårtGubben har ikke fått bygd sammen vogga enda, så da slang jeg med bildet av rommet ho skal over i etterhvert i stedet! Vi har stellematte her også, fordi det er her vi har klærne; har ikke plass til kommode på badet! Motlys er gøy, så stelleplassen synes ikke så godt. Lekegrind med oppbevaringspose jeg har sydd selv! *stolt*
![]()
Haha, å lese ferdig er lurtHvor har du kjøpt den oppbevaringsposen til lekegrinda!!!!![]()
Takk!Haha, å lese ferdig er lurtFlink er du
![]()
Så fint dynetrekk du har i vogna, jeg liker sånt som er litt kjønnsnøytralt. Kunne ønske vi hadde lekegrind også, men vi har rett og slett for liten leilighet. Tror det skal gå bra i forhold til bikkja da, siden leiligheten er så liten har jeg alltid oversiktLitt av vårtGubben har ikke fått bygd sammen vogga enda, så da slang jeg med bildet av rommet ho skal over i etterhvert i stedet! Vi har stellematte her også, fordi det er her vi har klærne; har ikke plass til kommode på badet! Motlys er gøy, så stelleplassen synes ikke så godt. Lekegrind med oppbevaringspose jeg har sydd selv! *stolt*
![]()
Takk, det har jeg kjøpt på salg på JyskSå fint dynetrekk du har i vogna, jeg liker sånt som er litt kjønnsnøytralt. Kunne ønske vi hadde lekegrind også, men vi har rett og slett for liten leilighet. Tror det skal gå bra i forhold til bikkja da, siden leiligheten er så liten har jeg alltid oversikt![]()
Den fra risarosa er fin, men voxiposen er mye bedre kvalitet så du kan være godt fornøyd med det valget. Vi har en brukt en som jeg ikke vet merke på en gang, men tror kanskje det er Bozz. Det ligner litt hvertfall; )Vis vedlegget 51302
Vogna vår! Gleder meg til å trille turer i vårsola
Har fått på plass alt det andre også, men orker ikke ta bilder.
Har såååå lyst på risarosa pose, men valget falt på Voxipose med ull og dun.
Synes rommet ble kjempefint jegDa ble det slikStelleplassen er mer eller mindre ferdig, bare få opp uroen etterhvert. Og barnerommet, nå med wallsticker! Rommet er som dere ser intenst babyblått, så litt rosa blomster får gjøre susen som feminint innslag
![]()
TakkSynes rommet ble kjempefint jegSer ikke ut som noe typisk gutterom:9
Hvor har du funnet de fine kassene til oppbevaring?Da ble det slikStelleplassen er mer eller mindre ferdig, bare få opp uroen etterhvert. Og barnerommet, nå med wallsticker! Rommet er som dere ser intenst babyblått, så litt rosa blomster får gjøre susen som feminint innslag
![]()