Utstyrsbilder :D

Så fint, likte veldig godt skapet! Noen sånnt burde vi også kjøpt.

Så fint, likte veldig godt skapet! Noen sånnt burde vi også kjøpt.

Jeg elsker det skapet! Egentlig aaalt for dyrt, men jeg fant ikke noe billigere som lignet... Men det er tidløst og skikkelig kvalitet så hun kan ha det lenge, så da ble det så vi kjøpte det likevel :)

Jeg elsker det skapet! Egentlig aaalt for dyrt, men jeg fant ikke noe billigere som lignet... Men det er tidløst og skikkelig kvalitet så hun kan ha det lenge, så da ble det så vi kjøpte det likevel :)
Er det Oliver?

Så mye fint dere har :)

Litt av vårt :) Gubben har ikke fått bygd sammen vogga enda, så da slang jeg med bildet av rommet ho skal over i etterhvert i stedet! Vi har stellematte her også, fordi det er her vi har klærne; har ikke plass til kommode på badet! Motlys er gøy, så stelleplassen synes ikke så godt. Lekegrind med oppbevaringspose jeg har sydd selv! *stolt* ;)

Vedlegg

• 1392717377498.jpg
    1392717377498.jpg
    80,8 KB · Visninger: 132
  • 1392717395125.jpg
    1392717395125.jpg
    57,1 KB · Visninger: 134
  • 1392717410953.jpg
    1392717410953.jpg
    55,5 KB · Visninger: 132
  • 1392717425197.jpg
    1392717425197.jpg
    39,4 KB · Visninger: 126
  • 1392717438023.jpg
    1392717438023.jpg
    69,2 KB · Visninger: 126
Litt av vårt :) Gubben har ikke fått bygd sammen vogga enda, så da slang jeg med bildet av rommet ho skal over i etterhvert i stedet! Vi har stellematte her også, fordi det er her vi har klærne; har ikke plass til kommode på badet! Motlys er gøy, så stelleplassen synes ikke så godt. Lekegrind med oppbevaringspose jeg har sydd selv! *stolt* ;)
Hvor har du kjøpt den oppbevaringsposen til lekegrinda!!!! :)

Så fint dynetrekk du har i vogna, jeg liker sånt som er litt kjønnsnøytralt. Kunne ønske vi hadde lekegrind også, men vi har rett og slett for liten leilighet. Tror det skal gå bra i forhold til bikkja da, siden leiligheten er så liten har jeg alltid oversikt:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fint dynetrekk du har i vogna, jeg liker sånt som er litt kjønnsnøytralt. Kunne ønske vi hadde lekegrind også, men vi har rett og slett for liten leilighet. Tror det skal gå bra i forhold til bikkja da, siden leiligheten er så liten har jeg alltid oversikt:)
Takk, det har jeg kjøpt på salg på Jysk :) Er ikke avhengig av kjønnsnøytralt selv, men jeg er virkelig ikke glad i babyrosa! Og det er ikke lett å finne noe annet til små jenter syns jeg..!

Vi hadde ikke lekegrind sist, og det gikk fint - også med katten :)

Fått henta understellet fra boden, så da er vogna klar:)
IMGP0325.JPG

ImageUploadedByBV Forum1392823312.495150.jpg
Vogna vår! Gleder meg til å trille turer i vårsola:-)

Har fått på plass alt det andre også, men orker ikke ta bilder.

Har såååå lyst på risarosa pose, men valget falt på Voxipose med ull og dun.

Vis vedlegget 51302
Vogna vår! Gleder meg til å trille turer i vårsola:-)

Har fått på plass alt det andre også, men orker ikke ta bilder.

Har såååå lyst på risarosa pose, men valget falt på Voxipose med ull og dun.
Den fra risarosa er fin, men voxiposen er mye bedre kvalitet så du kan være godt fornøyd med det valget. Vi har en brukt en som jeg ikke vet merke på en gang, men tror kanskje det er Bozz. Det ligner litt hvertfall; )

Da ble det slik :) Stelleplassen er mer eller mindre ferdig, bare få opp uroen etterhvert. Og barnerommet, nå med wallsticker! Rommet er som dere ser intenst babyblått, så litt rosa blomster får gjøre susen som feminint innslag :)

Vedlegg

• 1393093025986.jpg
    1393093025986.jpg
    50,3 KB · Visninger: 109
  • 1393093037974.jpg
    1393093037974.jpg
    67,1 KB · Visninger: 101
Da ble det slik :) Stelleplassen er mer eller mindre ferdig, bare få opp uroen etterhvert. Og barnerommet, nå med wallsticker! Rommet er som dere ser intenst babyblått, så litt rosa blomster får gjøre susen som feminint innslag :)
Synes rommet ble kjempefint jeg:) Ser ikke ut som noe typisk gutterom:9

Synes rommet ble kjempefint jeg:) Ser ikke ut som noe typisk gutterom:9
Takk :) Den blåfargen er virkelig stygg, og ikke noe jeg ville valgt da vi skulle male, men (lang historie kort) vi fikk feil maling. :b Denne gangen prioriterte vi å male rommet Oliver skulle inn på, og bekkenet mitt gadd ikke enda et rom! Vi maler heller når vesla kan velge farge selv ;)

Hvor har du funnet de fine kassene til oppbevaring? :-)

Back
Topp