Noen som vet?

SolGløtt86

Forelsket i forumet
Ka dette kan være?
Jeg satte jo inn egg fra frys på fredag…

Idag fikk jeg plutseligt veldig vondt langt nede i magen på venstre siden… igår når jeg satt og bøyde meg, "stakk" det akkuratt som i magen…

veldig glad for svar ;) ???

Tusen takk
 
Man skal vel ikke kunne kjenne det i teorien, men rundt da jeg ble gravid sist hadde jeg så ubehag nederst i magen at jeg gikk med oppkneppa bukser en dag, hadde ingen aning da. Men kom på det når jeg fikk positiv test og telte på fingrene at det var rundt da som var unnfangelsestidspunktet.

Krysser fingre :)
 
åå sier du det ?? ;)

her er jo egget klart… det skal bare feste seg nå ;) itt tidligt å ta test kanskje :p må vente heeeeilt til neste fredag :( huff det er så lenge til….

*kjenner det litt ennå også*
 
Noen kan faktisk merke litt stikking når det fester seg, men det er jo ikke godt
å si om det var det du kjente.

Uansett ønsker jeg deg kjempemasse lykke til, håper spiren din klorer seg godt fast.

Klem til deg :)
 
tusen takk ja eg håper det var det jeg kjente :D hehe

kjenner etter allslags også nå vet du :p
 
I begge mine svangerskap så kjente jeg liggnende smerte når egget festet seg :)
 
ohh :D Det virker jo lovende :D men kan det ha skjedd så raskt? satte inn på fredag.. :)
*krysser fingrene*

(kjenner ingenting idag)
 
Det fester seg jo gjerne en gang fra ca dag 4 og uttover, så det kan skjedd allerede,
er jo 4 dager siden du satt det inn i dag :)
 
ja det er sant :) tror dokke eg kan ta test? :)
 
Jepp, vært gjennom lignende selv for noe år siden, blir litt ekstra spesielt når man
vet 100% sikkert at det er et befruktet egg der :)

ja hadde prøverør i 2009, men husker ikke så mye av hva jeg kjente å sånn da….
 
ja det er sant :) tror dokke eg kan ta test? :)
Du burde vente, spesielt om du har fått hcg sprøyte som støtte, det fikk jeg I mitt forsøk.
Prøv å vent til 11 dg etter innettingen, vet det er en pine men bedre enn at evt sprøyte gir utslag. Hvs
du ikke fikk sprøyte kandu jo prøve om et par dager slik at kroppen din kansje har rukket å produsere noe hcg ;)
Spennnde dette :)
 
ja lurt å vente, jeg klarte jo ikke vente så jeg tok en billigtest i ettermiddag :p haha den viste jo negativt… så får prøve igjen neste uke ;)

det er pineri å måtte vente sååå lenge :p
 
Tar nok litt lenger tid før du har nok hcg til å få positiv test... Men krysser fingrene for at den er positiv om noen dager. ;)
 
Sniker fra juni. De 10 dagene mellom eggløsning og ikm hadde jeg merkelig vondt i magen, blanding av stikninger og luftsmerter. Var så intense at jeg slet med søvn noen netter :eek:
 
Ja sånnhadde jeg det i natt... Akkuratt som det er store bobler nede i magen...
Krysser fingrene for positiv test snart :)
Tusen takk for svar :)
 
"Bobler" hadde jeg også. Nesten litt kiling i magen. Hadde det både nå og forrige gang.
 
det virker jo lovende nå :) men må ikke glede meg for tidlig nå bare :) ikke så lett
 
Kun skikkelig den dagen, etter det var det mensverk på en måte :)
 
Back
Topp