Var bedøvd i flere timerHvordan gikk det?helt neddopa?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bedøvd i flere timerHvordan gikk det?helt neddopa?
Mine prøver liksom å smyge seg mellom ting.Husker storesøster hadde for vane å ende opp under ett skap med rumpa slik at a satt fast med bleialike sint hver gang og tok lang tid før a lærte at det var dumt hehe.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du noe vondt da? Kan bli litt sånn en stund etterpå. Sår gror liksom litt sakte i munn.Var bedøvd i flere timerno er bedøvelsen ute. Men blør forsatt
Litt vondt no ja, men ikkje smertestillebde vondtHar du noe vondt da? Kan bli litt sånn en stund etterpå. Sår gror liksom litt sakte i munn.![]()
Legg det inni putetrekket slik at det ikke faller like lett av. Putetrekket må jo vaskes, men bedre enn puta.Litt vondt no ja, men ikkje smertestillebde vondter sikkert helt fin i morgen
så får eg heller ha et honkle ellerno på puten i natt
Det er jo typisk det. Kjenner den igjen.Prøve å finne senga...roter meg sikkert bort på veien men skal ha for forsøket
Det var lurt! Tenker ikkje så langt egLegg det inni putetrekket slik at det ikke faller like lett av. Putetrekket må jo vaskes, men bedre enn puta.![]()
Hrhe kjenner til denPrøve å finne senga...roter meg sikkert bort på veien men skal ha for forsøket
Hehe, jeg har heller ikke vett til det gitt.Hrhe kjenner til deneg har komt meg til sengs. Ligger med lillebror oppå meg.. men vett til å prøve å sove eg og? Neeeida
Så bra! Har du vært borti det før?Innom i curling pauseSkal snart avgårde til en ernæringsfysiolog for å få litt kostholdsråd, skal se man endelig kan få av seg noen kg
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Gjorde det samme i går eg og. Litt vemodig ja.. tok samtidig å pakket fram det som eg hadde pakket ned fra storebror. Iiiik så stor han har blittLillebror sover og jeg har ryddet i babytøy...tre fulle poser til ei venninne som venter baby i april og en pose som skal beholdesLitt vemodig å rydde bort de bittesmå klærne, men samtidig helt greit ;-)
Neimen HEIAh! Tilgang til BV igjen! Digg! :-D
Neimen HEIkor har du vært? Går det bra med dere?
![]()
Godt å høre at alt står bra tilHei!! Jeg har hatt problemer med å huske passord og å få tilsendt nytt passord, det har jaggu tatt tid! Med oss går det veldig bra! A vokser seg stoooor og sterk, han er en rotekopp uten sidestykke og er super fornøyd til enhver tid Hihi! Går det bra med dere??