Hvis du titter innom her så...

Husker storesøster hadde for vane å ende opp under ett skap med rumpa slik at a satt fast med bleia :-P like sint hver gang og tok lang tid før a lærte at det var dumt hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mine prøver liksom å smyge seg mellom ting. :p funker aldri. Også så forbanna!!

Var bedøvd i flere timer:p no er bedøvelsen ute. Men blør forsatt:(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har du noe vondt da? Kan bli litt sånn en stund etterpå. Sår gror liksom litt sakte i munn. ;)

Har du noe vondt da? Kan bli litt sånn en stund etterpå. Sår gror liksom litt sakte i munn. ;)
Litt vondt no ja, men ikkje smertestillebde vondt;) er sikkert helt fin i morgen;) så får eg heller ha et honkle ellerno på puten i natt ;)

Prøve å finne senga...roter meg sikkert bort på veien men skal ha for forsøket :-P

Litt vondt no ja, men ikkje smertestillebde vondt;) er sikkert helt fin i morgen;) så får eg heller ha et honkle ellerno på puten i natt ;)

Legg det inni putetrekket slik at det ikke faller like lett av. Putetrekket må jo vaskes, men bedre enn puta. :)

Prøve å finne senga...roter meg sikkert bort på veien men skal ha for forsøket :-P

Det er jo typisk det. Kjenner den igjen. ;) må ha ei god natt iallfall. :)

Legg det inni putetrekket slik at det ikke faller like lett av. Putetrekket må jo vaskes, men bedre enn puta. :)
Det var lurt! Tenker ikkje så langt eg:p skylder på mangel av visdom ;)

Hrhe kjenner til den:p eg har komt meg til sengs. Ligger med lillebror oppå meg.. men vett til å prøve å sove eg og? Neeeida:p

Innom i curling pause ;) Skal snart avgårde til en ernæringsfysiolog for å få litt kostholdsråd, skal se man endelig kan få av seg noen kg :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Oppe :-) Storesøster levert i barnehagen av sambo...han pleier å levere ca en gang i uka :-) Litt digg å slippe ut rett etter frokost innimellom:-)

Innom i curling pause ;) Skal snart avgårde til en ernæringsfysiolog for å få litt kostholdsråd, skal se man endelig kan få av seg noen kg :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Så bra! Har du vært borti det før?

Lillebror sover og jeg har ryddet i babytøy...tre fulle poser til ei venninne som venter baby i april og en pose som skal beholdes :-) Litt vemodig å rydde bort de bittesmå klærne, men samtidig helt greit ;-)

Lillebror sover og jeg har ryddet i babytøy...tre fulle poser til ei venninne som venter baby i april og en pose som skal beholdes :-) Litt vemodig å rydde bort de bittesmå klærne, men samtidig helt greit ;-)

Gjorde det samme i går eg og. Litt vemodig ja.. tok samtidig å pakket fram det som eg hadde pakket ned fra storebror. Iiiik så stor han har blitt:p hehe

Neimen HEI:) kor har du vært? Går det bra med dere?:D

Hei!! Jeg har hatt problemer med å huske passord og å få tilsendt nytt passord, det har jaggu tatt tid! Med oss går det veldig bra! A vokser seg stoooor og sterk, han er en rotekopp uten sidestykke og er super fornøyd til enhver tid Hihi! Går det bra med dere??

Hei!! Jeg har hatt problemer med å huske passord og å få tilsendt nytt passord, det har jaggu tatt tid! Med oss går det veldig bra! A vokser seg stoooor og sterk, han er en rotekopp uten sidestykke og er super fornøyd til enhver tid Hihi! Går det bra med dere??
Godt å høre at alt står bra til:) her og går det fint:) lillebror er over alt, blid og fornøyd. Koser meg:)

Back
Topp