Mat før pysj?

Lillfisen

Glad i forumet
Er det slik at alle gir babyene siste måltid før de får kveldsstell og pysj? Jeg har alltid gitt siste måltid på soverommet, etter at stell osv, og så lagt de i sin seng.
Kanskje jeg skal bytte om, slik at pappa også kan legge? Hmmm:)

app'en
 
Nei, pysj først. Så inn i mørkt og stille soverom for kveldspuppen. Det er jo da han roer seg helt ned, hvis jeg fir ham mat først så vil jeg tro det tar lenger tid å få ham lagt. Far kan vel også ta med en flaske inn på mørkt soverom...?
 
Nei, pysj først. Så inn i mørkt og stille soverom for kveldspuppen. Det er jo da han roer seg helt ned, hvis jeg fir ham mat først så vil jeg tro det tar lenger tid å få ham lagt. Far kan vel også ta med en flaske inn på mørkt soverom...?
Ok- da er det ikke bare meg. Syns det funker fint.
Ja, det kan han så klart om jeg pumper eller gir mme osv :)

app'en
 
Nei, pysj først. Så inn i mørkt og stille soverom for kveldspuppen. Det er jo da han roer seg helt ned, hvis jeg fir ham mat først så vil jeg tro det tar lenger tid å få ham lagt. Far kan vel også ta med en flaske inn på mørkt soverom...?
Signerer denne ;)
 
Pysj før mat her også
 
Her ammes hun i søvn fortsatt. ..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her skifter vi til pysj og hiver på soveposen og så ammer jeg henne i sengen vår til hun er mett og så er det litt kos og så legger jeg henne i sengen sin :)

Sovner somregel innen 10 min ♥

Pappen legger henne hver mandag så de får litt alene tid da har jeg pumpa meg tidligere men i går fikk hun mme for første gang siden jeg glemte en pumpedel hos foreldrene mine :/
Men gikk med på høykant ;) men side det ble så lenge for meg at hun ikke spiste så blei eg lika sprengt så dagene etter fødselen :-/ men men var bare å gå i dusjen og bli kvitt sprengen :p
 
Back
Topp