Frida kom i dag

Gratulerer så masse!! Jeg som trodde en slik beskjed ville komme først fra meg disse dager :) Så godt å høre at alt går så bra! Kos dere masse :)
Det hadde nok jeg trodd også, vi fikk ikke mye til advarsel får man si:p Dro innom føden pga mye utflod med blodspor, mye kynnere og menssmerter. Mens jeg lå på registrering begynte vannet å sildre:confused:

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Feil

Oj!! Godt du var der da :eek::)
Helt klart, for hun lå i tverrstilling så det var en fare for at navlestrengen skulle komme ut og i klem. Det er derfor de tok henne ut selv om de fikk stoppa riene... Og for å kanskje lette litt på bekymringen din for å føde for å føde for tidlig slenger jeg med et bilde av den sterke, vakre jenta mi, som allerede har fått prøve seg uten CPAP i noen timer og har fått legene til å beundre hvor flink hun er♥♥♥

15.08.12 Oskar♥

Vedlegg

• 1392418698559.jpg
    1392418698559.jpg
    41,3 KB · Visninger: 107
Å, så vakker og perfekt!! *smelt* koselig at du ville vise bilde, og fortelle at det går så bra :) takk!

Gratulerer så mye :D
Å så fort du orker, må du gjerne legge inn info på fødelisten vår ❤️ <3

Gratulerer masse! Håper det går bra med deg og dere alle, vet det kan være tøft å være på sykehus og barsel, når babyen er på nyfødtintensiven. Håper dere får være mye sammen <3

Gratulerer:) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt klart, for hun lå i tverrstilling så det var en fare for at navlestrengen skulle komme ut og i klem. Det er derfor de tok henne ut selv om de fikk stoppa riene... Og for å kanskje lette litt på bekymringen din for å føde for å føde for tidlig slenger jeg med et bilde av den sterke, vakre jenta mi, som allerede har fått prøve seg uten CPAP i noen timer og har fått legene til å beundre hvor flink hun er♥♥♥

15.08.12 Oskar♥

Så nydelig ho er :-) gratulerer igjen!

Back
Topp