God helg/Valentine 14.02.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Til lykke med Valentinesdagen da jenter!!! :) Hadde jeg orket skulle jeg sendt konfekt til dere alle, men det har jeg da ikke gjort så det får være tanken som teller :p

Vi tok dag kl 06.40, litt vel tidlig men kan vel ikke vente annet når snuppa sover 12 timer i strekk ;) Nå koser vi oss med Postman Pat og litt skumpinner, te på mamman! Holder på å koke egg, eggkokeren vi fikk til jul er i grunnen ganske kjekk, for er bare å sette den på og så sier den ifra når eggene er passe kokt :D

Etter soving kommer svigers og henter Hermine, de skal ha henne på overnatting :) Så skal jeg og mannen gå på kino, og ut å spise :D Valentines er iallfall godt for noe, ei "unnskyldning" til å ordne seg barnevakt og komme seg ut alene ;)

Hva skal dere denne fredagen? :)

Ikke mye romanse her hvertfall.
Vi har sover hos mampap og er her E da. Tar med gutta til byen snart, innom posten og for å handle litt. Så treffer jeg mannen i døra før jeg drar på samling :-p
Kos dere i kveld :)

God morgen jenter :-)

Fie e i barnehagen i dag, ho e ikje snørrat lenger, feber ha ho ikje hatt sian mandag. Og hva i rimele god form :-)

Meeeen vart skriking når eg for fra barnehagen, eg ska reng de om ei lita stund å hør ke det går. Ho e litt sur, tørl lite, men det trur eg e pga tennern....og kan jo ikje ha ho heime pga tennern.

Eg e begynnt å bi dåle :-S sår i halsen :-S ha laga meg te på ingefær som eg ha skjært i småbita også ei skiva sitron og litt honning i....håp det jær susn, og stort inntak av c-vitamin og multivitamina, må fær å kjøp meg tran kapsler eller vanlig tran, så e eg forhåpentligvis fresk tell mandag :-)

Vi sto opp klokka 06.30 og ho spist næstn ei brødskive og litt melk, og ræsa rundt å dansa og tulla :-P

Bi dåle med Valentine feiring på meg :-P eg å Fie får kos oss med nåkka godt i lag i stedet :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God morgen jenter :-)

Fie e i barnehagen i dag, ho e ikje snørrat lenger, feber ha ho ikje hatt sian mandag. Og hva i rimele god form :-)

Meeeen vart skriking når eg for fra barnehagen, eg ska reng de om ei lita stund å hør ke det går. Ho e litt sur, tørl lite, men det trur eg e pga tennern....og kan jo ikje ha ho heime pga tennern.

Eg e begynnt å bi dåle :-S sår i halsen :-S ha laga meg te på ingefær som eg ha skjært i småbita også ei skiva sitron og litt honning i....håp det jær susn, og stort inntak av c-vitamin og multivitamina, må fær å kjøp meg tran kapsler eller vanlig tran, så e eg forhåpentligvis fresk tell mandag :-)

Vi sto opp klokka 06.30 og ho spist næstn ei brødskive og litt melk, og ræsa rundt å dansa og tulla :-P

Bi dåle med Valentine feiring på meg :-P eg å Fie får kos oss med nåkka godt i lag i stedet :-)

Så du hadde spandert blomster på deg selv, det er jo veldig koselig da ;)

Så du hadde spandert blomster på deg selv, det er jo veldig koselig da ;)

Jepp ;-) mått jo va litt romantisk med meg sjørl ;-) 59,- på Coop obs ;-)

Vekti å vis meg sjørl at eg sætt pris på meg sjørl og det eg jær førr oss :-P hihi :-)

Vi har sover hos mampap og er her E da. Tar med gutta til byen snart, innom posten og for å handle litt. Så treffer jeg mannen i døra før jeg drar på samling :-p
Så hyggelig å høre fra deg!!! :)
Spørs om det blir så overdådig romantisk, men hyggelig å komme seg ut sammen, det har vi ikke gjort siden Svalbard i november!
Hva venter du fra posten? Jeg venter på klær fra både Ellos og NB, gleder meg!! :D
Må også se etter vårdress til Hermine i 86, er for mildt for dundressen akkurat nå!

Håper du har tenkt mer over forslaget mitt;)

Jepp ;-) mått jo va litt romantisk med meg sjørl ;-) 59,- på Coop obs ;-)

Vekti å vis meg sjørl at eg sætt pris på meg sjørl og det eg jær førr oss :-P hihi :-)

Ja det synes jeg du gjør rett i! Riv i en sjokolade også da ;)

Hei :-)

Her bi det heller ikje nå særle mye mere romanse :-P eg å Fie ska kos oss med nå godt trur eg :-)

*Piiiiissssst *
Sjekk secret ;-)

Til lykke med Valentinesdagen da jenter!!! :) Hadde jeg orket skulle jeg sendt konfekt til dere alle, men det har jeg da ikke gjort så det får være tanken som teller :p

Vi tok dag kl 06.40, litt vel tidlig men kan vel ikke vente annet når snuppa sover 12 timer i strekk ;) Nå koser vi oss med Postman Pat og litt skumpinner, te på mamman! Holder på å koke egg, eggkokeren vi fikk til jul er i grunnen ganske kjekk, for er bare å sette den på og så sier den ifra når eggene er passe kokt :D

Etter soving kommer svigers og henter Hermine, de skal ha henne på overnatting :) Så skal jeg og mannen gå på kino, og ut å spise :D Valentines er iallfall godt for noe, ei "unnskyldning" til å ordne seg barnevakt og komme seg ut alene ;)

Hva skal dere denne fredagen? :)

Ntååååh, så søt du er:)

Heldiggriser som får barnefri og litt verdifull aleinetid:):D Ikke hatt barnefri på snart ett år:o;) hehehe..
Hvor skal dere spise ikveld?

Skumpinner og postman Pat slår aldri feil så tidlig på morran^^:D
12 timers søvn er virkelig bra:) Noen barn sover ikke så mye noengang;)
Emmeth var litt våken igår kveld, men er vondt og få tenner altså, jeg la meg 22.30 og da sovna han, når han hørte meg i naborommet;) Litt trygghet å og høre mamma;)

Eggkoker hørtes lurt ut;)

Åh, digger og hente pakker;) Kjipt og vente på dem, men:D haha! Jeg venter selv på ei pakka fra H&M:D *trippe Trippe*

God valentinsdag til deg og, mor:D<3<3<3

Vi har sover hos mampap og er her E da. Tar med gutta til byen snart, innom posten og for å handle litt. Så treffer jeg mannen i døra før jeg drar på samling :p

Deilig og være litt hos foreldrene kan jeg tenke meg:)
Du har jammen meg mye og styre med lille venn:o:)
Hente pakker, det liker vi^^:)
Ha en fin valentinsdag du og:)

God morgen jenter :)

Fie e i barnehagen i dag, ho e ikje snørrat lenger, feber ha ho ikje hatt sian mandag. Og hva i rimele god form :)

Eg e begynnt å bi dåle :-S sår i halsen :-S ha laga meg te på ingefær som eg ha skjært i småbita også ei skiva sitron og litt honning i....håp det jær susn, og stort inntak av c-vitamin og multivitamina, må fær å kjøp meg tran kapsler eller vanlig tran, så e eg forhåpentligvis fresk tell mandag :)

Vi sto opp klokka 06.30 og ho spist næstn ei brødskive og litt melk, og ræsa rundt å dansa og tulla :p

Bi dåle med Valentine feiring på meg :p eg å Fie får kos oss med nåkka godt i lag i stedet :)

Uff, sliter Fie fortsatt med tennene? De har holdt på ei bra stund nå:o Holder du og på og bli skrall nå?! Håper C-vitamin sjokket funker, så baskeluskene stikker igjen;):D

Ha en fin valentinsdag med Fiemor:):D<3

Idag blir det ingen stor valentinsfeiring, litt trist, men sånn er det og ikke ha barnevakt;)
Emmeth vil ikke sove lur på dagen pga tannvondt, men veit det blir bedre så snart tennene nede har kommet gjennom!
Figgis har UVI igjen(katten vår på 4 år) så må ringe veterinæren nå og si hu tisser blod igjen! er så lei!
Ha en fin valentinsfeirning, jenter:) Kjærligheten overvinner alt<3<3<3<3

Så hyggelig å høre fra deg!!! :)
Spørs om det blir så overdådig romantisk, men hyggelig å komme seg ut sammen, det har vi ikke gjort siden Svalbard i november!
Hva venter du fra posten? Jeg venter på klær fra både Ellos og NB, gleder meg!! :D
Må også se etter vårdress til Hermine i 86, er for mildt for dundressen akkurat nå!

Håper du har tenkt mer over forslaget mitt;)
Jeg skal hente en pakke med nattbleier til T...

God morgen!
Vi har hatt ei fin natt og er blide og fornøyde i dag.:)

Ingen store planer for vanlentines her. Pleier ikke å legge så mye vekt på det egentlig. :) Vi hadde jo alenetid forrige helg, så da fikk vi dekt behovet.

Nå hører jeg på dagens forelesning, skriver her OG på Skype, så her er vi effektive. Haha..:p Tenker å avslutte tidligere i dag, hente Jen og dra til byen. Vi må ha sko, bodyer, strømpebukser og nattdrakter til lillemor. I tillegg bør jeg skaffe meg en skikkelig webcamera og handle litt mat.:)

Ha en knakende god fredag, høner!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff, sliter Fie fortsatt med tennene? De har holdt på ei bra stund nå:o Holder du og på og bli skrall nå?! Håper C-vitamin sjokket funker, så baskeluskene stikker igjen;):D

Ha en fin valentinsdag med Fiemor:):D<3

Ja, trur det e 2 jæksla tell på tur, men de kjæm aldri igjønnom :-S

Ja, håp eg slæpp å bi så dåle :-S

Vi har sover hos mampap og er her E da. Tar med gutta til byen snart, innom posten og for å handle litt. Så treffer jeg mannen i døra før jeg drar på samling :p

Hyggelig å høre fra deg igjen, håper du har det litt bedre nå:-) Tenkte på deg i går når jeg var innom Nøstebarn butikken for å sjekke ut salget:p:rolleyes:

Idag blir det ingen stor valentinsfeiring, litt trist, men sånn er det og ikke ha barnevakt;)
Emmeth vil ikke sove lur på dagen pga tannvondt, men veit det blir bedre så snart tennene nede har kommet gjennom!
Figgis har UVI igjen(katten vår på 4 år) så må ringe veterinæren nå og si hu tisser blod igjen! er så lei!
Ha en fin valentinsfeirning, jenter:) Kjærligheten overvinner alt<3<3<3<3
Det er liksom ikke bare ungene som er syke hos dere :eek: Noe i drikkevannet? :p ;)

Man kan fiiiint feire litt valentines hjemme i sofaen, med film, sin kjære og noe godt å spise! :D :rolleyes: ;)

Back
Topp