Plutselig bekkentrøbbel

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Jeg sleit ikke spesielt med bekkenet under graviditeten men nå som baby er 7 uker og jeg begynner å få overskudd til å bevege meg litt igjen, så merker jeg at jeg blir veldig øm i bekkenet foran hvis jeg går langt. Har vært på to timesturer i det siste, den ene gikk jeg ganske fort, og var super øm og stiv i bekkenet etterpå - lenge. Var vondt å reise seg og gå i flere timer. Jeg synes dette er litt rart, noen som har opplevd det? Går det over?
 
Jeg var plaga litt plaga med bekkenet etter de første langturene.. det var et par uker etter fødsel.
Ville forsøkt me litt kortere turer og jobbet meg gradvis oppover -slik at bekken og kropp får rolig tilvenning og tid til å hente seg inn.
Blir det ikke bedre ville jeg kanskje kontaktet fysio om en stund.

app'en
 
Jeg sleit ikke spesielt med bekkenet under graviditeten men nå som baby er 7 uker og jeg begynner å få overskudd til å bevege meg litt igjen, så merker jeg at jeg blir veldig øm i bekkenet foran hvis jeg går langt. Har vært på to timesturer i det siste, den ene gikk jeg ganske fort, og var super øm og stiv i bekkenet etterpå - lenge. Var vondt å reise seg og gå i flere timer. Jeg synes dette er litt rart, noen som har opplevd det? Går det over?
Har det sånn jeg og:( har jogget litt og gått i skogen, verker foran og nedover låret,litt i kneet og! håper det går over snart!
 
Back
Topp