Tips takk - leve uten kjøkken

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Vi skal snart igang med riving av kjøkken, noe som byr på noen utfordringer!!
Det værste er vel gjerne middagen, trenger noen tips til enkle middager som kan lagest kjapt, gjerne i ei gryte eller 1 form i ovnen. Må vaske opp i en pitteliten vask på do, så vil ikke ha 4 gryter etter hver middag;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor lenge må dere ha det sånn da?
Hva med slike ting som kylling man lager i ovnen? Oppvask kan man fort unngå mye av ved å bruke for eksempel bakepapir og div i ovnen ;)

Ellers har man jo wok og pølser :P

Hvor lenge må dere ha det sånn da?
Hva med slike ting som kylling man lager i ovnen? Oppvask kan man fort unngå mye av ved å bruke for eksempel bakepapir og div i ovnen ;)

Ellers har man jo wok og pølser :P
Det blir nok ca 3 uker, da alt skal byttes ut. Plater, mer isolasjon, elektrisk osv..
Det blir nok noen pølsemiddager, men kunne tenkt meg noen sunnere alternativer også:)
Kylling er jo enkelt og greit:)

Det blir nok ca 3 uker, da alt skal byttes ut. Plater, mer isolasjon, elektrisk osv..
Det blir nok noen pølsemiddager, men kunne tenkt meg noen sunnere alternativer også:)
Kylling er jo enkelt og greit:)

Laks kan jo også bli lagd på samme måte nesten ;) Er mye som kan lages inni ovnen ;)

Laks kan jo også bli lagd på samme måte nesten ;) Er mye som kan lages inni ovnen ;)
Ja det er også godt:)
Det er MYE en kan lage slik, men når je skal planlegge de middagene, står det stillt:p

Ja det er også godt:)
Det er MYE en kan lage slik, men når je skal planlegge de middagene, står det stillt:p

Ja skjønner det ;) du får google ovnsbakt mat ;)

Bruker nok kylling jeg også:) hvis jeg kjenner smaken av svin brekker jeg meg (svangerskaps greier, merklig)

Hmmm, sært men skjønner deg godt ;) Følte det samme selv men før jeg ble gravid (er en grunn til at det var lett å slutte med det)

Men blir nok kjempe godt med kylling :)

Hmmm, sært men skjønner deg godt ;) Følte det samme selv men før jeg ble gravid (er en grunn til at det var lett å slutte med det)

Men blir nok kjempe godt med kylling :)
Merklig hvordan man kan få avsmak over natten;) kyllingfilet er godt, men kyllinglår "liker" je heller ikke når jeg er gravid:p haha

Merklig hvordan man kan få avsmak over natten;) kyllingfilet er godt, men kyllinglår "liker" je heller ikke når jeg er gravid:p haha

Kan hende du reagerer på fett da ;)

tror je skal slenge meg på denne tråden, men je skal planlegge kjøkkenbygging til sommeren :p for da står grillen på terrassen(og under tak) :p

Back
Topp