Håååper..

Jeg håper og håper. Ettersom el ble forsinket rakk jeg ikke slutten av oktober, så da håper jeg på november. Tiden går, og går og går.
 
CD 17 i dag og startet testingen på CD 9. Ingen positive tester enda. Kanskje like greit siden jeg ikke har mulighet til å legge inn aksjer nå... Full oppdatering på ikm uke 8, vi som prøver :p
 
Jeg må nok satse på Desember tenker jeg, kom litt ut av kurs her, så bikker akkurat inn i desember på neste forsøk :)
Ønsker alle masse lykke til!!! :)
 
Jeg håper virkelig på en novemberbaby. Hadde MA i sommer. Håper vi fikk det til denne gangen. :)
Lykke til til dere andre også. :D
 
Tiden går så sakte! Enda 10 dager til EL
 
Jeg vil og inn her! Går på pergotime og tror jeg hadde EL i begynnelsen av uka. Har ikke testet etter EL, men har lagt inn masse aksjer;-)10 dager til ikm! Men kommer nok ikke til å klare å vente med å teste helt til da;-)

Når skal dere teste damer? :)
 
Jeg vil og inn her! Går på pergotime og tror jeg hadde EL i begynnelsen av uka. Har ikke testet etter EL, men har lagt inn masse aksjer;-)10 dager til ikm! Men kommer nok ikke til å klare å vente med å teste helt til da;-)

Når skal dere teste damer? :)

Spennende! EL rett over helga her vil jeg tro:) Ikm 25. Tester nok 27/28 om tr holder seg unna :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Flinke dere er som greier å vente! Jeg vet av erfaring at jeg ikke er så god på akkurat det;-) lykke til alle sammen. Blit spennende å se hvem av oss som får flytte inn hit. Satser på alle sammen:-D
 
Må satse på alle. Jeg har flere titalls tester, så blir nok litt testetøs fra dpo 8-9 tenker jeg.
 
Hehe, er spent på om jeg faktisk klarer å holde meg til over ikm før jeg tester da. Har bare tre tester igjen og blir jo så skuffa når mensen kommer hvis jeg ser en skyggestrek eller lignende, så må jo bare vente til over ikm. Men vet at lysta til å teste kommer dagene før ikm ;p Men jeg tenker også at siden jeg måtte vente til en uke over ikm før den ble positiv sist, så produserer jeg hcg sent (kan jo være forskjellig fra gang til gang, men det hjelper kanskje for å klare å vente) :p
 
krysser fingene for november jeg oså ;)
er i gang med fryseforsøk og skal sette inn på fredag hvis det overlever opptiningen :):):)

så det blir nervepirrende dager :excited001
 
Oppdaget akkurat at jeg kaaan rekke oktober hvis alt klaffer... Iiik! Hvis ikke rekker jeg november! Tiden går sååå sakte!!
 
Oppdaget akkurat at jeg kaaan rekke oktober hvis alt klaffer... Iiik! Hvis ikke rekker jeg november! Tiden går sååå sakte!!
Hvis legen regner ut fra siste tr vil termin bli 31. Okt. Men jeg hadde positiv el test på CD 20 og el på CD 21. Da får jeg termin 7. Nov. Dpo 3 i dag, tiden går så sakte.
 
Back
Topp