Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det like stort koffein innhold som vanlig kaffe? Vanlig kaffe er i allefall 1-2 kopper pr dag![]()
Iskaffe, latte, cappuccino og slikt er vel lagd på espresso? Og det har jo mye høyere koffeininnhold enn en kopp vanlig kaffe. Men jeg vil tro at én espresso-dose om dagen er heelt greit, så lenge du ikke drikker mye kaffe, te og cola i tillegg![]()
Har vel noe med at det kan hindre barnets opptak av nødvendige næringsstoffer, og at det kan redusere vekta på ungen. Men jeg tror ikke det er så farlig, altså. Jeg er iallefall ikke helt hyper på det selv og drikker alt fra null til et par kopper kaffe uten dårlig samvittighetKanskje... :/ huff!!! Men hvorfor er ikke koffein bra igjen?
Står på boksene at en sånn boks med iskaffe tilsvarer en kopp svart kaffe tror jeg ? ; ) hadde skikkelig dilla på di før jegIskaffe, latte, cappuccino og slikt er vel lagd på espresso? Og det har jo mye høyere koffeininnhold enn en kopp vanlig kaffe. Men jeg vil tro at én espresso-dose om dagen er heelt greit, så lenge du ikke drikker mye kaffe, te og cola i tillegg![]()
Åja, okei. Er kanskje forskjell på typene da. Vet at tine har en som heter trippel espresso f.eks. Den ville jeg kanskje ikke anbefaltStår på boksene at en sånn boks med iskaffe tilsvarer en kopp svart kaffe tror jeg ? ; ) hadde skikkelig dilla på di før jeg
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app